اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان رقابت 55 تیرانداز

برترین‌های تیراندازی بسیجیان قم معرفی شدند

خبرگزاری فارس: رقابت‌های تیراندازی قهرمانی بسیج منطقه آذر قم با قرار گرفتن تیم پایگاه شهدای منطقه 12 آذر بر سکوی نخست به پایان رسید.

برترین‌های تیراندازی بسیجیان قم معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در پیکارهای تیراندازی قهرمانی بسیجیان منطقه آذر قم، تیراندازان مدعی در رشته تیراندازی با تفنگ بادی در باشگاه تیراندازی شهید زین‌الدین منطقه نوبهار قم برای کسب مقام‌های برتر با یکدیگر رقابت کردند.

در پایان این مسابقات که با عنوان گرامیداشت شهدای منطقه آذر قم به انجام رسید، در رشته تفنگ بادی علیرضا رضایی از تیم پایگاه شش شهدای بسیج قم با کسب بیشترین امتیاز عنوان قهرمانی این پیکارها را به خود اختصاص داد.

در این رشته بعد از تیرانداز پایگاه شماره شش شهدای بسیج قم، عضو تیم تیراندازی پایگاه 12 شهدای آذر قم یعنی علی محمدی با اختلاف کمی نسبت به نفر نخست در جایگاه دوم قرار گرفت و در نهایت بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد.

این در حالی است که وحید خانی دیگر تیرانداز شرکت‌کننده از پایگاه 12 شهدای آذر قم در پایان جدال تیراندازان شرکت‌کننده در این دوره از پیکارهای تیراندازی بسیجیان منطقه آذر قم، توانست عنوان سوم را از آن خود کند.

همچنین در رشته تفنگ بادی بعد از معرفی افراد اول تا سوم، صادق نیکوکلام از باشگاه شماره یک شهید هدایی قم موفق به کسب مقام چهارم شد، ضمن اینکه محمدعلی شکراللهی از تیم پایگاه شماره 12 شهدای آذر موفق به کسب مقام پنجم شد.

اینگونه رقابت‌ها در طول سال به مناسبت‌های مختلف در شهر مقدس قم برگزار شده و در آن تیراندازان فعال قم رقابت نزدیکی را برای کسب عنوان‌های برتر با یکدیگر برگزار می‌کنند که معمولا مسابقات آن نیز از سطح قابل قبولی برخوردار است.

برای برگزاری این مسابقات از تمام تیراندازان بسیجی برای شرکت در رقابت‌ها دعوت شده بود و با توجه به اینکه تیراندازی قم در مسیر رو به رشد و توسعه قرار گرفته است، با تداوم برگزاری چنین مسابقاتی به مناسبت‌های مختلف هم تعداد برگزاری رقابت‌های استانی و هم میزان مشارکت تیراندازان در این رقابت‌ها افزایش می‌یابد.

افزایش میزان آمادگی تیراندازان قمی برای حضوری قوی در لیگ باشگاه‌های کشور و همچنین پیکارهای قهرمانی کشور نیز می‌تواند از جمله محاسن برگزاری این دوره از پیکارهای تیراندازی در سطح استان قم باشد که در طول سال توسط هیئت قم به خوبی لحاظ می‌شود.

در سال جاری تیم تیراندازی مردان قم در رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور حضور داشت و در جدال با تیم‌های دیگر حاضر در رقابت‌های لیگ دسته اول، برای صعود به لیگ برتر تیراندازی مردان باشگاه‌های کشور رقابت کرد که در نهایت با کسب رتبه چهارم در لیگ ماندنی شد.

انتهای پیام/و۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول