اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه شهرستان نکا خبر داد

اعزام 1400 بسیجی نکایی به راهیان نور

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه شهرستان نکا از اعزام یک هزار و 400 بسیجی نکایی به مناطق عملیاتی جنوب در نوروز امسال خبر داد.

اعزام 1400 بسیجی نکایی به راهیان نور

عبدالعلی باجان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان نکا گفت: این اعزام با هدف افزایش بصیرت در جوانان و نوجوانان و آشنایی با فرهنگ ارزشی انقلاب و دفاع مقدس انجام می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه آشنایی جوانان و نوجوانان با ارزش‌های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی از مهم‌ترین اهداف اعزام به مناطق مربوط به دفاع مقدس است، اظهار داشت: راهیان نور، عاملی برای مقابله با جنگ فرهنگی دشمن است و باید این اعزام‌ها در جامعه فرهنگ‌سازی شود.

باجان خاطرنشان کرد: در زمانی که دشمن با همه امکانات و توان برای ضربه زدن به نظام وارد شده است، راهیان نور فرصت مناسبی برای نهادینه کردن ارزش‌ها و جلوگیری از انحرافات اخلاقی و فرهنگی در جامعه است.

وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی انجام شده کاروان‌های راهیان نور باید از مناطق عملیات در فکه، دهلاویه، طلائیه، چزابه، شلمچه، اروند، فتح‌المبین، شوش، هویزه و... بازدید کنند که همراه با برپایی نماز جمعه، دعا، سخنرانی، مداحی و مسابقات فرهنگی است.

این مسئول ابراز داشت: پیشرفت‌هایی که در حوزه‌های مختلف علمی، فرهنگی، دفاعی و کسب رتبه‌های مختلف که جهانیان را به حیرت واداشته است بیانگر اتحاد ملت و ولایت‌پذیری آنان است.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان نکا در پایان متذکر شد: فرهنگ دفاع مقدس مجاهدت، ایثار، جهاد در راه خدا و خدمت به مردم است که باید این فرهنگ حفظ شود.

انتهای پیام/ن۳۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول