اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزشی و فرهنگیان سپاه سلمان سیستان‌ و بلوچستان خبر داد

اعزام فرهنگیان بسیجی به اردوی زیارتی و تفریحی مشهد

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزشی و فرهنگیان سپاه سلمان سیستان ‌و بلوچستان گفت: 40 نفر از خواهران و برادران بسیجی فرهنگی به همت سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه سلمان به اردوی زیارتی تفریحی مشهد مقدس اعزام شدند.

اعزام فرهنگیان بسیجی به اردوی زیارتی و تفریحی مشهد

خدارحم سارانی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: بیش از 40 نفر از فرهنگیان بسیجی خواهر و برادر کانون بسیج فرهنگیان شهرستان زاهدان به استعداد یک دستگاه اتوبوس به همت سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه سلمان استان به مدت پنج روز به اردوی زیارتی، تفریحی و سیاحتی مشهد مقدس اعزام شدند.

وی افزود: این اعزام با هدف زیارت حرم ثامن‌الحج (ع)، بازدید از مکان‌های تاریخی زیارتی استان خراسان رضوی شهرستان مشهد اجرا شده است.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزشی و فرهنگیان  سپاه سلمان سیستان ‌و بلوچستان در ادامه از اعزام کاروان زیارتی دانش‌آموزان بسیجی خواهر مقطع دوم متوسطه به منظور انعکاس ایثارگری‌ها و رشادت‌های شهدا و رزمندگان به مناطق عملیاتی خبر داد.

سارانی بیان کرد: بیش از 400 نفر از دانش‌آموزان بسیجی خواهر مقطع دوم متوسطه به استعداد 11 دستگاه اتوبوس به منظور گذراندن دوره عملی درس آمادگی دفاعی و بازدید از مناطق عملیاتی غرب کشور به استان خوزستان اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: این اعزام با هدف انتقال فرهنگ ایثار و شهادت بین نسل جوان جامعه، انعکاس رشادت‌های رزمندگان و شهدا به این نسل از جامعه، آشنایی بیشتر جوانان و نوجوانان با فرهنگ و ارزش‌های اصیل و ناب انقلاب اسلامی و ایجاد روحیه شهامت و شهادت‌طلبی در آنها انجام شده است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول