اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور خانواده احمدی روشن

جشنواره دانشجویان مبتکر بسیجی زنجان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان گفت: با حضور خانواده احمدی روشن دهمین جشنواره ممتازین و مبتکرین دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های استان زنجان در ابهر برگزار می‌شود.

جشنواره دانشجویان مبتکر بسیجی زنجان برگزار می‌شود

عباس بابایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: این جشنواره با حضور روسای دانشگاه‌ها، اساتید، دانشجویان ممتاز و مبتکر و خانواده شهید مصطفی احمدی روشن برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این برنامه در روز چهارشنبه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر برگزار می‌شود.

رئیس ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان با بیان اینکه این جشنواره سوم اسفند ماه برگزار می‌شود، افزود: این برنامه از ساعت 15 تا 18 عصر برگزار می‌شود.

وی از برگزاری نمایشگاه مبتکرین و مخترعین به عنوان برنامه‌های جانبی این نمایشگاه خبر داد و گفت: اختراعات و اکتشافات و فعالیت‌های پژوهشی دانشجویان بسیجی در قالب این نمایشگاه در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

بابایی با بیان اینکه 150 دانشجوی بسیجی در این دوره از جشنواره شرکت کرده‌اند، خاطرنشان کرد: در این جشنواره از 25 برگزیده تقدیر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این جشنواره مقالات علمی، طرح‌های پژوهشی، اختراعات، تالیفات ارائه شده است، خاطرنشان کرد: در هر رشته سه نفر به عنوان نفرات برتر معرفی می‌شوند.

رئیس ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان خاطرنشان کرد: جشنواره ممتازین و مبتکرین دانشجویان بسیجی با هدف تجلیل از دانشجویان شاهد و ایثارگر بسیجی، معرفی الگوهای علمی موفق و پر تلاش، معرفی نخبگان علمی، حمایت از دستاوردهای علمی و ایجاد زمینه تلاش علمی در دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شناسایی و تجلیل از نخبگان علمی بسیجی استان از اهداف برگزار این جشنواره است، خاطرنشان کرد: کمک به ظهور و بروز استعدادها و تشویق دانشجویان به تولید علم و پژوهش از دیگر اهداف این جشنواره محسوب می‌شود.

بابایی یادآور شد: برگزاری این جشنواره در راستای آماده سازی بستر مناسب برای فعالیت نخبگان در عرصه تولید علم و جنبش نرم‌افزاری بر پایه تفکر و فرهنگ بسیجی ضروری است.

وی با اشاره به نقش شهدای علم و فناوری در عرصه تولید علم خاطرنشان کرد: دشمنان باید بدانند که دانشجویان بسیجی ادامه‌دهنده راه شهدا هستند.

رئیس ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در راستای توجه به علم و جنبش نرم‌افزاری در حوزه مقابله با جنگ نرم دشمنان گفت: تشویق دانشجویان به سوی انجام تحقیقات و پژوهش و ارائه اختراع و اکتشاف از برنامه‌های این ناحیه است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری نشست سیاسی در زنجان خبر داد و افزود: این نشست در زمینه انتخابات برگزار می‌شود.

بابایی با بیان اینکه این نشست با حضور عبدالله گنجی، جانشین سازمان بسیج دانشجویی کشور برگزار می‌شود، گفت: این برنامه ساعت 10 صبح روز چهارشنبه در دانشگاه پیراپزشکی زنجان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول