اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اعزام دومین گروه از خواهران بسیجی نهاوند به مناطق عملیاتی

خبرگزاری فارس: دومین گروه از خواهران بسیجی نهاوند به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

اعزام دومین گروه از خواهران بسیجی نهاوند به مناطق عملیاتی

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، عصر امروز دومین گروه از خواهران بسیجی نهاوند طی مراسمی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

فرمانده سپاه نهاوند در این مراسم اظهار داشت: تعداد 400 نفر از خواهران بسیجی با عنوان کاروان راهیان نور به مدت سه روز با 10 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب که شامل شلمچه، اروندرود، دهلاویه و خرمشهر اعزام می‌شوند.

مرتضی خراسانی یکی از مهمترین عامل تحول فرهنگی در کشور را راهیان نور دانست و ادامه داد: جوانان در قالب کاروان راهیان نور با حضور در مناطق جنگی با رشادت‌های رزمندگان و شهدا آشنا می‌شوند.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین اهداف این کاروان‌ها ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین نسل جوان و ایجاد پیوند ناگسستنی بین نسل اول با نسل‌های بعدی انقلاب است.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: به تعبیر برخی جوانان که به این مناطق اعزام شدند مناطق عملیاتی با توجه به وجود معنویت مثال‌زدنی با همه سادگی و بی‌پیرایگی‌اش به یک دانشگاه خودسازی تبدیل شده است زیرا عطر و بوی شهدا آن چنان قداستی به این مناطق بخشیده که هر جوان مایل است نه تنها یک مرحله که چندین مرحله به این مناطق اعزام شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون یک هزار و 500 نفر از دانش‌آموزان بسیجی علاقه‌مند از نهاوند با50 دستگاه اتوبوس به این مناطق اعزام شده‌اند، افزود: هر اتوبوس به صورت یک کاروان تلقی می‌شود زیرا در هر اتوبوس 40 نفری یک روحانی، یک راوی و یک پاسدار حضور دارند که موجب نوعی نشاط معنوی و اجتماعی در بین اعزام شوندگان شده است.

سهمیه نهاوند از اعزام راهیان نور 2 هزار و 100 نفر در سال 90 است.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول