اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌مناسبت گرامیداشت روز بسیج مهندسین

مهندسان بسیجی نمونه چهارمحال و بختیاری تجلیل می‏شوند

خبرگزاری فارس: همزمان با روز گرامیداشت خواجه نصیرالدین طوسی دانشمند شهیر ایرانی، همایش روز قشر بسیج مهندسین در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

مهندسان بسیجی نمونه چهارمحال و بختیاری تجلیل می‏شوند

به‏گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مسئول سازمان بسیج مهندسین سپاه چهارمحال و بختیاری بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مراسم گرامیداشت روز قشر بسیج مهندسین با حضور مهندسین بسیجی این استان روز پنج‌شنبه چهارم اسفندماه جاری در شهرکرد برگزار می‌شود.

تیمور امیرخانی افزود: اعضای بسیج مهندسین سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) از گرایش‌های پنج‎گانه عمران، انرژی، کشاورزی و منابع طبیعی، فناوری اطلاعات و صنعت و معدن هستند.

وی با بیان اینکه بسیج همواره در خدمت اهداف و آرمان‌های انقلاب بوده، تاکید کرد:‌ بسیج از بدو تولد تاکنون در هر مقطعی متناسب با شرایط زمانی و مکانی منشأ تاثیرات و تحولات مهمی در کشور شده است.

امیرخانی اضافه کرد: بسیجیان با روحیه جهادی به شکافتن مرزهای دانش و رسیدن به فناوری نوین وارد شده‌اند و هر روز برگی از این دفتر پرافتخار، توسط متخصصان بسیجی به ثبت می‌رسد.

مسئول سازمان بسیج مهندسین سپاه چهارمحال و بختیاری در ادامه نقش و جایگاه مهندسان را در رشد و توسعه جامعه تشریح کرد و با اشاره به اهمیت ساخت و ساز و تهیه مسکن به عنوان نیاز اصلی خانواده‌ها از مهندسان خواست با تکیه بر دانش تخصصی خود و رعایت اصول اسلامی و اخلاقی در این روند مشارکت کنند.

وی اجرای مقررات و قوانین را که در طول سالیان گذشته به دست نخبگان جامعه برای تأمین امنیت، مقاوم سازی و زیبایی و مناسب سازی ساختمانها تعریف شده است اصل اساسی کار مهندسان توصیف کرد.

مراسم گرامیداشت روز قشر بسیج مهندسین که مصادف روز خواجه نصیرالدین طوسی دانشمند شهیر ایرانی است، همزمان با چهارم اسفندماه جاری در شهرکرد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول