اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت سازمان بسیج دانشجویی فارس صورت گرفت

برگزاری جشنواره دانشجویان ممتاز بسیجی فارس

خبرگزاری فارس: دهمین جشنواره دانشجویان ممتاز، مبتکر و نوآور بسیجی، شاهد و ایثارگر استان فارس عصر امروز توسط سازمان بسیج دانشجویی این استان در تالار فجر دانشگاه شیراز برگزار شد.

برگزاری جشنواره دانشجویان ممتاز بسیجی فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، در این مراسم از برگزیدگان جشنواره دانشجویان ممتاز، مبتکر و نوآور بسیجی، شاهد و ایثار گر فارس تجلیل شد.

این جشنواره در شش موضوع طرح‌ها و پرژه‌های تحقیقاتی، مقالات علمی، اختراعات و ابتکارات، تالیف و ترجمه، ممتازان تحصیلی و برترهای مجامع علمی برگزار می‌شود.

398 نفر آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند که 370 نفر از آن‌ها شرایط حضور در جشنواره را داشتند و آثارشان برای هیئت داوران ارسال شده بود.

170 نفر ممتازان تحصیلی در مقاطع مختلف، 25 نفر در بخش تالیف، 49 نفر در بخش اختراع، 22 نفر در بخش مجامع و المپیادها و جشنواره‌های معتبر بین‌المللی، 87 مقاله علمی و 17 طرح تحقیقاتی و پژوهشی در دهمین جشنواره ممتازان و مبتکران دانشجویان بسیجی فارس شرکت کردند و 17، 40، 30 و 13 درصد از دانشجویان بسیجی شرکت کننده در جشنواره به ترتیب در مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری مشغول به تحصیل هستند.

در این مراسم از ابوالفضل محمدبیگی، محمدیاسین کرمی و احسان رخشنده‌رو، فاطمه ارجیف، سعید ساسانیان، مریم مجرب، محمد جواد کریم اندانی و بهارک پولادین، محمدعرفان زند و سامان خبازی، صدیقه صفرزاده و علی اصغر چالمهر، شیما عوض پور، سیدحسین سیدشربتی، داود جعفری، رسول شاهسونی، زهرا مقصد، محبوبه یارمحمدی، فاطمه نظری، الهام یارمحمدی، مریم روستا، حیدر صفر پور، حسن نوروز پور، فاطمه گلی، مجتبی بهمنی، فاطمه نارنج، سید محمد اسماعیل حسینی و جواد صابر تجلیل شد.

جایزه برترین کانون علمی برتر بسیج دانشجویی در استان فارس نیز به کمال ظفر از دانشگاه آزاد مرودشت رسید.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول