اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان - 118

جمشیدی: فضای تبلیغاتی در گلستان یک فضای سالم و رقابتی است

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: فضای تبلیغاتی در گلستان برای همه کسانی که در عرصه انتخابات حضور پیدا کردند یک فضای سالم و رقابتی است.

جمشیدی: فضای تبلیغاتی در گلستان یک فضای سالم و رقابتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان علیرضا جمشیدی شامگاه جمعه در جمع مردم گرگان اظهار داشت: همه کاندیداها باید سعی کنند در عرصه تبلیغات سالم، بر مدار نگاه اخلاق اسلامی حرکت کنند.

وی به اقدامات انجام شده در ستاد انتخابات استان اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به اینکه ستاد انتخابات از 15 مهر ماه در استان تشکیل شد شش کمیته نیز در ذیل آن آغاز به کار کرد و تا به حال بیش از 15 جلسه ستادی و بیش از 40 جلسه کمیته‎ای برگزار شده که مصوبات ستاد بیش از 80 مصوبه و در بخش کمیته‎ها نیز بیش از 200 مصوبه شکل گرفت.

رئیس ستاد انتخابات گلستان اذعان داشت: تجهیزات و ملزومات مورد نیاز برای برگزاری انتخابات فراهم شده، موانع نیز مرتفع، روشنگری و برگزاری آموزش برای کاندیداها صورت گرفته، با توجه به اینکه در انتخابات مجلس شورای اسلامی یکی از حوزه‎های انتخابیه استان، در شهرستان علی‎آبادکتول به‎صورت تمام‎ سیستمی و رایانه‎ای است.

جمشیدی در ادامه خاطر نشان کرد: امکانات و تجهیزات جدیدی که برای این حوزه انتخابیه در نظر گرفته شده بر این مبنا بود که تمام شعب اخذ رأی به وسیله سیم‌کارت‎های تحت پوشش مخصوصی مورد آزمایش و اطمینان قرار گرفت.

وی یادآور شد: ستاد انتخابات استان پس از تعیین شعب اخذ رأی و مشخص کردن اعضای شعب اقدام به ثبت‎نام و بررسی صلاحیت هر یک از داوطلبان کرد که 72 نفر از کاندیداها در عرصه انتخابات برای تبلیغات حاضر شده‎اند.

رئیس ستاد انتخابات گلستان متذکر شد: با توجه به اینکه از ساعت هشت صبح روز گذشته تبلیغات انتخاباتی روند قانونی به خود گرفت و تا هشت صبح روز 11 اسفند نیز ادامه خواهد داشت ما برای این فضای تبلیغاتی از جهت افکار عمومی زمینه را فراهم کردیم و در این خصوص نیز جلسات متعددی با اعضای هیئت اجرایی، هیئت بازرسی، هیئت نظارت،کاندیداها، ائمه جمعه اهل‎سنت و تشیع برگزار کردیم تا شاهد یک فضای رقابتی سالم در استان باشیم.

انتهای پیام/ن۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول