اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مطبوعاتی و تبلیغاتی اداره کل ارشاد قم عنوان کرد

برخورد با تخلفات چاپی و تبلیغاتی انتخابات

خبرگزاری فارس: معاون مطبوعاتی و تبلیغاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: انتشار هر محصول تبلیغاتی انتخاباتی خارج از ضوابط و قوانین انتخاباتی ممنوع بوده و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

برخورد با تخلفات چاپی و تبلیغاتی انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، محمد خامه‌یار اظهار داشت: به تمام چاپخانه‌های استان اعلام شده است، برای چاپ محصول تبلیغاتی نامزدها باید از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز چاپ دریافت کنند.

نماینده اداره کل ارشاد قم در کمیته رسیدگی به تخلفات تبلیغاتی انتخابات اظهار داشت: با توجه به وجود چاپخانه‌های زیاد در استان و مناسب بودن قیمت چاپ، بسیاری از کاندیداهای سراسر کشور امور چاپی خود را به چاپخانه‌های استان سپردند که چاپ این محصولات تبلیغاتی تنها با ارائه معرفی‌نامه فرمانداری‌های سراسر کشور و تایید آن توسط معاونت مطبوعاتی و تبلیغاتی این اداره کل امکانپذیر است.

وی افزود: خارج شدن محصول چاپی یا تبلیغاتی نامزدهای استان فقط 12 ساعت، نامزدهای شهرستان‌های نزدیک 24 ساعت و شهرستان‌های دوردست 48 ساعت قبل از آغاز تبلیغات انتخاباتی امکانپذیر است.

خامه یار اعلام کرد: تاکنون نامزدهای بسیاری از شهرها چاپخانه‌های استان قم را برای چاپ تبلیغات انتخاباتی خود انتخاب کرده‌اند که این اداره کل طبق بخشنامه‌ای شرایط و ضوابط تبلیغات انتخاباتی را به بیش از 100 چاپخانه استان ارسال کرده است و با متخلفان احتمالی برخورد قانونی خواهد شد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از همه همکاران مطبوعاتی، چاپخانه‌ها، کانون‌های آگهی تبلیغاتی به خاطر همکاری و رعایت قوانین در تولید، اطلاع‌رسانی و امر انتخابات اظهار امیدواری کرد این روند تا پایان انتخابات با همکاری خوب همه دست‌اندرکاران صنعت تبلیغات و چاپ ادامه یابد.

وی با اعلام این مطلب که تمام اخبار منتشر شده در رسانه‌های مجازی و مطبوعات مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد گفت: پس از پایان انتخابات رسانه‌هایی که بیشترین تلاش را به منظور حضور حداکثری مردم کرده‌اند مورد تقدیر و تجلیل قرار خواهند گرفت.

معاون مطبوعاتی و تبلیغاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم افزود: در چاپ محصولات تبلیغاتی استفاده از شیوه‌های غربی و تصاویر قهرمان‌ها و داستان‌های کارتونی غربی ممنوع است و کاندیداها و طرفداران آن‌ها حق چاپ تبلیغاتی بر روی لوازم‌التحریر را نخواهند داشت.

وی عنوان کرد: چاپخانه‌ها مجاز خواهند بود تصاویر کاندیداها را تنها در اندازه 15 در 20 به چاپ برسانند که این موضوع به آنان اعلام شده است.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول