اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه:

حضور حداکثری مردم در انتخابات توطئه تبلیغاتی استکبار را خنثی می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، هجمه‌های تبلیغاتی استکبار جهانی علیه نظام جمهوری اسلامی را خنثی می‌کند.

حضور حداکثری مردم در انتخابات توطئه تبلیغاتی استکبار را خنثی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کرمانشاه، جلال منکرسی اظهار داشت: به فضل خدا انتخابات مجلس نهم انتخاباتی سرشار از نشاط، سرور و سرزندگی خواهد بود و دنیا شاهد حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رای است.

وی با اشاره به تراز بالای دموکراسی در ایران افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تمهیدات اندیشیده شده در همه ادوار انتخابات با اولویت قانون و قانون‌مداری و رعایت آن، توجه نظام‌های سیاسی دنیا را به سیستم دمکراسی خود جلب کرده و روز به روز نیز اندیشه مردم سالاری دینی ایران اسلامی از استحکام ارزشمندی برخوردار می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه تاکید کرد: برگزاری انتخابات سالم و حضور پررنگ مردم در پای صندوق‌های اخذ رای قدرت ملی ما را در تمام زمینه‌ها به ویژه گفتمان‌های بین‌المللی افزایش یافته و نقش قدرت ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی ایران اسلامی را چند برابر کرده است.

وی با اشاره به اسامی نامزدهای انتخاباتی تایید صلاحیت شده از سوی شورای نگهبان در استان که 68 نفر در شش حوزه انتخابیه استان هستند، گفت: فعالیت تبلیغاتی افراد انتخاب شده از فردا چهارم اسفند‌ ماه‌ تا ساعت هشت صبح روز یازدهم اسفند ماه به مدت هفت روز خواهد بود و زمان اخذ رای از ساعت هشت صبح روز دوازدهم اسفند ماه در تمام نقاط استان خواهد بود.

منکرسی افزود: فعالیت انتخاباتی افراد تایید صلاحیت شده در چارچوب قانون انتخابات قابل اجرا و تخطی از قانون انتخابات به معنای خروج متخلفین از گردونه انتخابات خواهد بود.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه تاکید کرد: در همه حوزه‌های انتخابیه استان کرمانشاه در مجموع یک‌هزار و 500 شعبه اخذ رای وجود دارد که از این تعداد 884 شعبه ثابت و 616 شعبه سیار هستند.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول