اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان - 79

پیشگیری لازمه مدیریت فضای تبلیغاتی غیرقانونی است

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: پیش‌بینی و پیشگیری لازمه مدیریت فضای تبلیغاتی غیرقانونی است.

پیشگیری لازمه مدیریت فضای تبلیغاتی غیرقانونی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علیرضا جمشیدی در چهاردهمین جلسه ستاد انتخابات استان اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به ایام تبلیغات و با توجه به اینکه اکثر داوطلبان تبلیغات خود را به صورت پوششی و غیررسمی آغاز کرده‎اند ممکن است فضایی توسط کاندیداها و طرفدارانشان به وجود بیاید که در شأن نظام دینی و اخلاق‎محوری نباشد.

وی تصریح کرد: باید از همین حالا آماده مدیریت چنین فضاهای نامطلوبی بود که لازمه آن، پیش‎بینی و پیشگیری از به وجود آمدن فضای نامناسب تبلیغاتی است.

وی ادامه داد: ما نمی‌خواهیم که در تبلیغات کار به برخورد کشیده شود و ان‌شاءالله داوطلبان و طرفدارانشان اخلاق تبلیغاتی و فضای رقابتی سالم را رعایت کرده و دچار تخلفی نخواهند شد. 

جمشیدی در ادامه بیان داشت: یکی از راه‎های پیش گیری از تخلفات تبلیغاتی، توجیه و تبیین قانون و شیوه صحیح تبلیغات برای کاندیداها و طرفدارانشان است که باید در این مدت باقی مانده توسط مسئولان برگزاری انتخابات با دقت صورت پذیرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان تأکید کرد: مقام معظم رهبری، ایجاد فضای خصومتی بین کاندیداها را در ایام انتخابات نهی کرده‎اند و همواره و در تمام بیاناتشان بر فضای رقابتی سالم تأکید دارند که این باید در دستور کار جدی همه افراد مرتبط با انتخابات به خصوص کاندیداها و هوادارانشان قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه در راهپیمایی روز 22 بهمن امسال شاهد افزایش 15 درصدی جمعیت بودیم گفت: مردم بابصیرت و ولایت‌مدار گلستان با وجود بارش شدید برف و باران در تمام نواحی استان، این موقعیت حساس را درک کردند و با حضور گسترده و دشمن‌شکن خود مشت محکمی بر دهان دشمنان و یاوه‎گویان کوبیدند که این جای تشکر و قدردانی دارد.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان افزود: آنچه که در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن دیدیم، 12 اسفند و در روز رأی‎گیری تکرار خواهد شد و به لطف الهی شاهد مشارکت بالای مردم در انتخابات خواهیم بود که پیش‎بینی ما این است که استان گلستان درصد مشارکت بالاتری از کل کشور به دلیل اعتقادات قوی مذهبی و حضور همه اقوام خواهد داشت و ان‌شاءالله حماسه دشمن‎شکن دیگری را رقم خواهند زد.

این مسئول گفت: دشمن با تمام فشارهایی که در این مدت به کشور ما وارد کرده به خصوص در مسأله تحریم‎ها، موفق نشده حتی ذره‎ای از عزم راسخ این ملت را در راه پایبندی به استقلال و آزادی و آرمان‎های امام راحل و شهدا و پیروی از منویات مقام معظم رهبری بکاهد و حتی به اعتراف تحلیلگران خودشان اعمال تحریم‎های بیشتر علیه ایران همانند کوبیدن سر خود به دیوار است و هیچ اثری نخواهد داشت.

رئیس ستاد انتخابات استان در پایان این جلسه بر تعیین نمایندگان فرمانداران از افراد با تجربه و دارای ویژگی‎های حسنه و رعایت کامل امنیت تعرفه‎ها تأکید کرد.

انتهای پیام/ن۳۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول