اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار کرج خبر داد

ایجاد امکانات تبلیغاتی ویژه برای کاندیداهای مجلس

خبرگزاری فارس: معاون خدمات شهری شهردار کرج اعلام کرد: یکی از معضلات کاری شهرداری‌ها پس از هر انتخابات، پاک‌سازی آثار تبلیغاتی کاندیداها بوده و شهرداری کرج امسال طرح ایجاد امکانات ویژه تبلیغاتی را در این شهرستان اجرا می‌کند.

ایجاد امکانات تبلیغاتی ویژه برای کاندیداهای مجلس

علی‌اصغر کمالی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: هر گاه انتخاباتی در کشور برگزار می‌شود، نامزدها و هواداران آنها برای انجام تبلیغات در دوره زمانی خاص، پوسترها و تراکت‌هایی را تولید و در سطح شهر توزیع می‌کنند.

وی تصریح کرد: هیچ کس به فکر فردای انتخابات نیست و این مأموران شهرداری هستند که با امکانات ناچیز و ظرف مدت کوتاهی و حداقل طی یک شب باید تمام آثار بر جای مانده را امحاء و چهره شهر را از وجود تبلیغات ناهم‌خوان انتخاباتی پاک کنند.

معاون خدمات شهری شهردار کرج با اشاره به تغییرات قانونی درباره نحوه انجام تبلیغات در انتخابات مجلس اظهار داشت: این تغییرات کمک بسیاری برای حفظ زیبایی شهرها انجام داده، اما هنوز کامل نیست و باید راهکارهایی برای جلوگیری از تخریب محیط شهری در زمان تبلیغات انتخابات انجام دهیم.

* نصب پرده‌های چندین متری ویژه تبلیغات مجلس در کرج 

کمالی‌زاده افزود: یک راهکاری که پیش از این اجرا و نتایج مطلوبی داشته، فراهم کردن مکان‌هایی برای نصب تبلیغات کاندیداها است.

وی بیان داشت: در همین زمینه امسال شهرداری کرج برنرهای سفیدی به طول چندین مترمربع آماده و به وسیله داربست در سطح شهر نصب می‌کند تا کاندیداها بتوانند پوسترهای تبلیغاتی خود را به راحتی بر روی آنها نصب کنند.

این مسئول ادامه داد: این بنرها با ارتفاعی حدود چهار متر و به طول 10 متر آماده شده و در بیش از یک صد نقطه از سطح شهرستان کرج که دارای دید کافی است، نصب خواهد شد.

* کاندیداها و هواداران آنها قوانین مربوط به تبلیغات انتخابات را رعایت کنند

کمالی‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی اقدامات غیر قانونی توسط هواداران کاندیداها در نصب تبلیغات انتخاباتی گفت: با وجود اینکه قانون در این زمینه روشن و شفاف است، اما در سال‌های قبل مشاهده می‌شد که هواداران کاندیداها در مکان‌های غیر قانونی اقدام به نصب پوسترها و تراکت‌های تبلیغاتی خود کرده‌اند.

وی در پایان اذعان داشت: امیدوارم در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی، هواداران کاندیداها تاکید بیشتری بر اجرای قانون در زمان توزیع و نصب آثار تبلیغاتی خود داشته باشند.

انتهای پیام/ن10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول