اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خوی:

دهیاران از شرکت در فضای تبلیغاتی پرهیز کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار خوی گفت: دهیاران از شرکت در فضای تبلیغاتی کاندیداها پرهیز کنند.

دهیاران از شرکت در فضای تبلیغاتی پرهیز کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از خوی، غلامحسین عماری عصر امروز در نشست مشورتی دهیاران اظهار داشت: دهیاران در صورت تمایل به شرکت در تبلیغات کاندیداها باید از سمت خود استعفا دهند.

وی با بیان اینکه انتخابات جشن ملی ملت ایران است، افزود: مهم‌ترین رسالت دست‌اندرکاران انتخابات تلاش برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان و بسترسازی برای حضور و مشارکت بیشتر مردم در صحنه است ضمن اینکه دهیاران نیز باید به این روند کمک کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه انتخابات جمهوریت نظام اسلامی را عینیت می‌بخشد، اضافه کرد: توطئه‌ دشمنان دلسرد کردن مردم از نظام است و از طرفی با توجه به اینکه اکنون ملت ایران به عنوان الگوی کشورهاست لذا دشمن با تمام قوا با قصد مقابله با انقلاب اسلامی تلاش می‌کند.

فرماندار خوی خاطرنشان کرد: انتخابات یک حرکت ملی است و همه دستگاه‌های باید برای برگزاری هرچه بهتر آن با یکدیگر تعامل داشته باشند.

وی تصریح کرد: مشارکت آگاهانه ملت ایران اسلامی در صحنه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اقتدار و مشروعیت نظام را ارتقا می‌بخشد.

فرماندار خوی خاطرنشان کرد: حضور حداکثری در انتخابات مجلس از اهمیت بالایی برخوردار بوده و ضامن حیات انقلاب و اقتدار ایران اسلامی در جهان است.

این مسئول اضافه کرد: هدف دشمن خدشه وارد کردن به دستاوردهای بزرگ ملت ایران و ناچیز جلوه دادن آنهاست.

فرماندار خوی گفت: مردم شهرستان خوی همانند انتخابات گذشته با مشارکت جدی و صمیمی در صحنه انتخابات 12 اسفند مشت محکمی بر دهان دشمنان زده و از این آزمایش بزرگ سربلند بیرون خواهند آمد.

بخشدار مرکزی خوی نیز در این نشست با اشاره به بهبود وضعیت معیشتی و عمران روستاها بعد از انقلاب اسلامی که سبب جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها شد، تشکیل دهیاری‌ها و انتخاب دهیاران را گام مهمی در این زمینه دانست.

سید جمال حسنی بر هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن انتخابات تاکید کرد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول