اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/

شنیده‌های انتخاباتی از پیامک‌های کذب تا تبلیغات غیر قانونی

خبرگزاری فارس: بازار ولرم تبلیغات انتخاباتی در خراسان جنوبی از بامداد امروز داغ شد.

شنیده‌های انتخاباتی از پیامک‌های کذب تا تبلیغات غیر قانونی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، پیگیری‌های خبری و گشت و گذاری در سطح شهر و برخی سایت‌های انتخاباتی به زمزمه‌ها و گفته می‌شودهایی بر می‌خوریم که مهمان کردن مخاطبان به این شنیده‌ها خالی از لطف نیست.

*در حالی که چاپ تصاویر امام و رهبری در تبلیغات انتخاباتی ممنوع است اما برخی کاندیدا توجهی به این ماده قانونی نداشته و در بیرجند تبلیغات یکی از کاندیدا دقایقی پیش با تصاویر امام و رهبری توزیع شد.

*با وجود اینکه ستاد انتخابات کشور ساعت رسمی تبلیغات را هشت بامداد امروز اعلام کرده بود اما سایت استانداری خراسان جنوبی ساعت آغاز تبلیغات را 12 شب گذشته اعلام کرد و همین سبب سردرگمی برخی کاندیدا و حامیانشان شد.

 

*یکی از سایت‌های خبری که از کاندیدای خاصی حمایت می‌کند خبر روز گذشته فارس را مبنی بر استعفای یکی از روسای ستادهای انتخاباتی در بیرجند شوی تبلیغاتی خواند.

این سایت خبری فارس را متهم به این کرده که از نامزدی خاص در انتخابات حمایت می‌کند و برای همین مطلبی با موضوع استفاده از امکانات دولتی برای یکی از کاندیدا نوشته و سکوت فارس را معنا‌دار خوانده است.

این سایت خبری در ادامه آورده است: شب 22 بهمن یعنی 12 روز مانده به شروع تبلیغات رسمی در سالن علامه فرزان اداره کل ارشاد در جشن سالگرد پیروزی انقلاب یکی از کاندیدهای انتخاباتی حوزه بیرجند علاوه بر سخنرانی، رزومه و زندگی‌نامه خود را نیز برای حضار قرائت می‌کند.

ادعای این سایت در حالی مطرح شده که خبرگزاری فارس در روزهای اخیر از همه کاندیدای بیرجند مطالبی منتشر کرده است.

 

*شنیده شده امیر حسنخانی آمادگی خود را برای انجام هر نوع همکاری به منظور آرمش بخشیدن به فضای سیاسی حوزه انتخابیه فردوس و طبس اعلام کرده است.

امیر حسنخانی نماینده دوره هفتم این حوزه بوده که در این دوره ردصلاحیت شده است.

 

* شنیده شده برخلاف دستور جدید تبلیغات انتخاباتی مبنی بر ممنوعیت ارسال انبوه پیامک، تعدادی از کاندیداها با ارسال انبوه پیامک محل جلسات انتخاباتی خود را پیامک کرده‌اند.

 

*شنیده شده صبح امروز پیامک‌های با عنوان معرفی نامزد اصولگرایان در حوزه انتخابیه سربیشه و نهبندان به  صورت گسترده ارسال شده است. جالب آنجاست که در این پیامک‌ها از فردی به عنوان نامزد جبهه متحد نام برده شده است که در لیست این جبهه وجود ندارد.

 

*شنیده شده یکی از کاندیدای حوزه انتخابیه بیرجند به دلیل تبلیغات زودهنگام انتخاباتی و پیش از موعد از سوی هیئت بازرسی انتخابات تذکر کتبی دریافت کرده است.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول