اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/

نشست‌های اختصاصی نامزدهای انتخاباتی نهبندان و سربیشه با خبرنگار فارس

خبرگزاری فارس: نامزدهای انتخاباتی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان‌های نهبندان و سربیشه با خبرنگار فارس در نهبندان نشست‌های اختصاصی برگزار می‌کنند.

نشست‌های اختصاصی نامزدهای انتخاباتی نهبندان و سربیشه با خبرنگار فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، از آنجایی که انتخابات یک اصل و مایه وحدت و انسجام اسلامی در این نظام به شمار می‌رود، در ابتدا همگان وظیفه دارند تا در انتخابات و این صحنه سیاسی شرکت کنند و از طرفی باید زمینه‌های حضور گسترده مردم را در این انتخابات فراهم آورند.

امروزه با توجه به اینکه دشمن سعی دارد تا حضور مردم را در این انتخابات به حداقل ممکن برساند ولی تمام مسئولان و البته خبرنگاران و اصحاب رسانه باید تلاش کنند تا با اطلاع‌رسانی دقیق و صحیح زمینه مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات را فراهم آورند.

ملت فهیم ما با حضور پر شور و باشکوه خود در این انتخابات بار دیگر دشمنان را مأیوس و جواب دندان‌شکنی به آنها می‌دهند و ولایت‌مداری و اسلام‌محوری خویش را بار دیگر همانند گذشته به رخ جهانیان به ویژه دشمنان اسلام و قرآن می‌کشند.

طبق رایزنی‌های خبرنگار فارس با نامزدهای این دوره از مجلس شورای اسلامی مقرر شده تا کاندیداهای حوزه انتخابیه شهرستان‌های نهبندان و سربیشه با خبرنگار فارس در این شهرستان نشست‌های اختصاصی داشته و اهداف، برنامه‌ها و علت حضور خویش را اعلام و سبب روشن‌سازی بیشتر افکار عمومی شوند.

نشست اختصاصی رحمت‌الله قاسمی و سید صادق نیرومند با خبرنگار فارس تا لحظاتی دیگر انجام می‌شود.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول