اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/

دولت‌آبادی: کاندیدا منافع شخصی را کنار بگذارند / بانوان مشارکت بی‌نظیری دارند

خبرگزاری فارس: مسئول کمیسیون امور بانوان فرمانداری شهرستان فردوس با تاکید بر اینکه بانوان مشارکت بی‌نظیری در انتخابات پیش‌رو خواهند داشت، گفت: شرکت در انتخابات باید به عنوان یک تکلیف شرعی در جامعه نهادینه شود.

دولت‌آبادی: کاندیدا منافع شخصی را کنار بگذارند / بانوان مشارکت بی‌نظیری دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، ثریا پری دولت‌آبادی در راستای سلسله نشست‌های انتخاباتی در دفتر خبرگزاری فارس خراسان ‌جنوبی به سؤالات خبرنگار فارس پاسخ داد.

مسئول کمیسیون امور بانوان فرمانداری شهرستان فردوس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: هرچه از عمر پر برکت جمهوری اسلامی می‌گذرد مردم انقلابی ایران اسلامی به اهمیت حضور و نقش تعیین‌کننده خود در تمام صحنه‌های انقلاب آگاه‌تر می‌شوند و راز دوام و بقای انقلاب خود را بهتر درمی‌یابند.

وی افزود: تصمیم دشمنان و طرح و برنامه‌های آنان نقشه و خطی‌مشی‌ اقتصادی است که با ایجاد تحریم به ایران فشار وارد کنند تا ایران از مواضع خود عقب‌نشینی کند و انتخابات را تحت‌الشعاع قرار دهند.

دولت‌آبادی تصریح کرد: باید تمهیدات لازم برای حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود چراکه همه تلاش دشمن، کمرنگ جلوه دادن حضور مردم است.

مسئول کمیسیون امور بانوان فردوس یادآور شد: شرکت در انتخابات هنوز برای عده‌ای به عنوان یک تکلیف شرعی نهادینه نشده است و باید در راستای نهادینه کردن این تکلیف شرعی و دینی در جامعه تلاش کرد.

وی گفت: مسئولیت انسان نسبت به سرنوشت خود و جامعه از ارزش‌های مسلم دین اسلام است و از این رو مشارکت افراد در تصمیمات، سیاست‌گذاری، اداره امور اجتماع و تعیین کارگزاران از حقوق و مسئولیت‌های هر فرد مسلمان است.

دولت‌آبادی افزود: حضور گسترده مردم در انتخابات، دشمن را مأیوس و انقلاب را بیمه می‌کند و مردم نیز با انتخاب اصلح در سرنوشت خود سهیم می‌شوند.

مسئول کمیسیون امور بانوان فردوس تصریح کرد: باید در انتخاب اصلح به منافع کشور و شهر و همه مردم توجه کنیم و با انتخاب افرادی خاص تنها به فکر منافع شخصی خود نباشیم.

وی یادآور شد: باید احتیاجات مملکت را بشناسیم و با انتخاب افراد اصلح به عنوان نماینده سرنوشت خود را به دست کسی بسپاریم که بتواند به صلاح ما کار کند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول