اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/

پرهیز از افترا به نامزدها و برخوردهای غیر اخلاقی

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان طبس بر لزوم پرهیز از افترا به سایر نامزدهای انتخابات و برخوردهای غیر اخلاقی تأکید کرد.

پرهیز از افترا به نامزدها و برخوردهای غیر اخلاقی

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدابراهیم مهاجریان صبح امروز در جمع کاندیدای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان فردوس اظهار داشت: نامزدهای انتخابات به ‌عنوان افرادی که می‌خواهند به مجلس شورای اسلامی بروند باید شایستگی اخلاقی لازم را داشته باشند.

وی گفت: طرفداران و اعضای ستاد نامزدهای انتخابات نیز باید از بروز هرگونه رفتار ناشایست و تخریب سایر کاندیداها خودداری کنند.

مهاجریان افزود: اگر چه شورای نگهبان صلاحیت همه کاندیداها را تأیید کرده است، ولی صلاحیت یک امر نسبی و وظیفه مردم انتخاب افراد اصلح‌تر است.

امام جمعه طبس تصریح کرد: همان‌طور که شرکت در انتخابات تکلیف شرعی و واجب است رأی دادن به فرد اصلح نیز یک تکلیف شرعی است.

وی یادآورشد: فرد صرفاً با رفتن به پای صندوق‌های رأی و انداختن رأی در صندوق به وظیفه شرعی خود عمل نکرده بلکه باید در انتخاب فرد اصلح نیز تلاش کند.

مهاجریان گفت: باید مردم را برای برگزاری انتخابات پرشور و گسترده دعوت کنیم چرا که دشمن به دنبال گرفتن نقطه ضعف از ملت ایران است.

امام جمعه طبس با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری افزود: اگر چه کشور ایران از نظر علمی، تکنولوژی و صنعتی پیشرفت زیادی داشته است ولی در زمینه مسائل اخلاقی پیشرفتی حاصل نشده و باید جبران شود.

مهاجریان با اشاره به اینکه بداخلاقی‌‌ها در زمان برگزاری انتخابات بیشتر بروز می‌کند، تصریح کرد: بداخلاقی‌ها سبب ایجاد اختلاف و کدورت می‌شود و از این‌رو کاندیدای انتخاباتی باید به رعایت اخلاق در انتخابات توجه زیادی داشته باشند.

وی یادآورشد: باید با برگزاری انتخاباتی پرشور، اخلاق اسلامی، برادری، مودت، هماهنگی و وحدت در جامعه را حفظ و موجی از هم‌دلی و هم‌بستگی در کشور ایجاد کرد.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول