اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/

تابعی: اشتغال مهم‌ترین برنامه مجلس نهم باشد

خبرگزاری فارس: دبیر حزب موتلفه اسلامی خراسان جنوبی اشتغال جوانان را مهم‌ترین برنامه‌ای دانست که مجلس نهم می‌تواند آن را پیگیری کند.

تابعی: اشتغال مهم‌ترین برنامه مجلس نهم باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام محمد علی تابعی در دیدار با اعضای فعال جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی استان با بیان اینکه دارای ایده، نظر و فکر و برنامه است، افزود: در خود توانایی نمایندگی مردم بیرجند و درمیان را دیدم و نام‌نویسی کردم، اما مهم‌ترین اصل در انتخابات حضور حداکثری مردم است که برای آن تلاش می‌کنم.

وی در پاسخ به این سئوال که چرا به عنوان نماینده جبهه متحد اصولگرایان انتخاب نشده‌اید، گفت: هسته جبهه متحد اصولگرایان استان بر اساس تصمیماتش از افراد دیگری حمایت می‌کند.

کاندیدای اصولگرای حوزه انتخابیه بیرجند و درمیان در مجلس شورای اسلامی گفت: هسته جبهه متحد کشور قرار بود بر اساس گزینش و معیارها و کارکردها کاندیدا را انتخاب کنند.

تابعی با اشاره به مدیریت‌ها و نقش نماینده در تغییرات مدیریتی افزود: مدیریت باید تهاجمی و توام با عقلانیت باشد و باید به صورت قوی با مدیران ضعیف استان برخورد کرد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی خراسان جنوبی مهم‌ترین مشکل اقتصادی و فرهنگی استان را به ترتیب اشتغال و نبود انسجام فرهنگی و نداشتن اولویت‌های فرهنگی دانست.

تابعی تاکید کرد: اگر بخواهیم به پیشرفت و توسعه در کشور برسیم باید میدان مدیریت را برای جوانان باز کرده و به آنان اعتماد کنیم.

وی اظهار داشت: امام راحل در ابتدای انقلاب میدان مدیریت کشور را در همه عرصه‌ها به جوانان سپرد و این جوانان بودند که مملکت را در تمامی برهه‌های زمانی اداره کردند.

تابعی افزود: امروز بسیاری از مدیران با سن و سال بالا حاضر به بازنشستگی و تحویل میدان به جوانان نیستند و همین امر کار را برای حضور جوانان در این عرصه مشکل کرده و موجب سرخوردگی جوانان شده است.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول