اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/

بازاریان نهبندان خواستار حضور حداکثری در انتخابات هستند

خبرگزاری فارس: یکی از بازاریان معروف نهبندان گفت: بازاریان نهبندان حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را سبب تثبیت نظام اسلامی می‌دانند و در 12 اسفند حضور بی‌نظیری دارند.

بازاریان نهبندان خواستار حضور حداکثری در انتخابات هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، رضا مقیمی در سلسله نشست‌های انتخاباتی سرپرستی خبرگزاری فارس خراسان‌جنوبی که با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود، به سؤالات خبرنگار فارس پاسخ داد.

وی اظهار داشت: انتخابات در نظام اسلامی یک اصل است و حضور در انتخابات هم عقلاً و هم شرعاً بر همگان واجب است.

مقیمی در پاسخ به این سؤال که شما در انتخابات آینده شرکت می‌کنید و هدف شما از این مشارکت چیست، تصریح کرد: من حتماً در این انتخابات شرکت می‌کنم و دلیل مشارکتم در این انتخابات این است که من هم عضوی از جامعه اسلامی هستم و همانند سایرین در این صحنه باید با تدبر و با بصیرت حاضر شوم.

* مشارکت گسترده و انتخاب آگاهانه تأکید بازاریان است

این بازاری در ارتباط با اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات یادآور شد: حضور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات مایه تثبیت نظام و پیشرفت نظام و انقلاب اسلامی در تمامی صحنه‌هاست.

مقیمی افزود: از طرفی با توجه به اینکه امروز دشمن با تمام توان درصدد است تا حضور مردم را در این انتخابات کم‌رنگ کند و مایه دلسردی ملت نسبت به نظام را فراهم آورد، مردم فهیم ما باید در این صحنه بزرگ سیاسی مشارکتی باشکوه و پرشور توأم با شعور و بصیرت دینی داشته باشند.

وی ادامه داد: مشارکت گسترده و انتخاب آگاهانه و از روی تدبیر در این انتخابات سبب می‌شود تا ما مجلسی کارآمد داشته باشیم و از طرفی بار دیگر دشمن از ملت و نظام اسلامی ما ناامید و مأیوس شود.

*مردم نماینده قانون‌گذار می‌خواهند

این بازاری ملاک و معیار یک کاندیدای اصلح را ولایت‌مداری، پایبندی به اصول اسلامی، مردم‌محوری، درد آشنای مردم، آشنا به قانون و قانون‌مدار عنوان کرد و گفت: ما نماینده‌ای می‌خواهیم که در قانون‌گذاری و رفع مشکلات مردم درست عمل کند.

مقیمی در پاسخ به این سؤال خبرنگار فارس که رقابت سالم در بین کاندیداها چه نوع رقابتی است، اظهار داشت: رقابتی که در آن اصول اسلامی و اخلاقیات انتخاباتی رعایت شود.

* شایعه‌سازی یک نوع آفت در زمان تبلیغات کاندیداها است

وی تصریح کرد: کاندیداها هم‌اکنون که به زمان تبلیغات خویش نزدیک و نزدیک‌تر می‌شوند باید از هر گونه تخریب و سوزاندن رقیب خود خودداری کنند، چرا که شاید یک مسئله جزئی سبب پدید آمدن چالشی بزرگ برای انتخابات پیش رو و مردم شود.

این بازاری ادامه داد: شایعه‌سازی یک نوع آفت در زمان تبلیغات کاندیداها است و نامزدها نباید به شایعات در مقابل نامزد دیگری دامن بزنند و در یک کلمه باید اخلاق انتخاباتی را محور کار خویش قرار دهند.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول