اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتخاب بزرگ اسفند/76

مردم طبق معیارهای رهبری فرد اصلح را انتخاب کنند

خبرگزاری فارس: عضو موسسه تفحص سیره شهدای قم تاکید کرد: لازم است تا مردم در انتخابات آتی مجلس طبق معیارهای رهبری، فرد اصلح را انتخاب کنند.

مردم طبق معیارهای رهبری فرد اصلح را انتخاب کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدیشهر، حجت‏الاسلام و المسلمین محمدحسین فاطمی پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم فراخوانی بسیجیان عضو گردان‏های عاشورای صاحب‏الزمان (عج)، حسین بن علی (ع) و بعثت در جزین در مسجد امام علی (ع) مهدیشهر، انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را متفاوت با سایر انتخابات گذشته در ایران دانست.

عضو موسسه تفحص سیره شهدای قم ادامه داد: انتخابات این دوره مجلس دارای اهمیت بسیاری بوده و همه باید بکوشند تا در انتخابات مجلس نهم افرادی که پایبندان واقعی به نظام و انقلاب هستند، وارد مجلس شوند.

فاطمی همچنین خواستار حضور حداکثری مردم وفادار و همیشه در صحنه ایران اسلامی در انتخابات مجلس نهم شد و این مشارکت گسترده را سبب شاد شدن دل امام زمان (عج) و رهبر انقلاب توصیف کرد.

عضو موسسه تفحص سیره شهدای قم بیان کرد: مردم و به خصوص بسیجیان باید بر اساس معیارهایی که مقام معظم رهبری مشخص فرمودند و شاخص‏های مطرح شده از سوی بنیان‏گذار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری فرد اصلح را برای ورود به مجلس نهم انتخاب کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود شهدا را سبب زنده ماندن فرهنگ ایثار و شهادت دانست و از مقام شامخ آنها تجلیل کرد.

عضو موسسه تفحص سیره شهدای قم اضافه کرد: نام شهدا با آن همه ایثار و جان‏فشانی که در جریان انقلاب و سال‏های جنگ تحمیلی داشتند، در دفتر الهی ثبت بوده و مقامشان در والاترین درجه است.

فاطمی با بیان اینکه شهدا در حقیقت ولی نعمتان ملت ایران محسوب می‏شوند، ادامه داد: اگر در برهه کنونی استقلال، امنیت، راحتی و آسایش و ثبات در ایران حاکم شده، همه به برکت خون‏های ارزشمند شهداست.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال جنگ تحمیلی بیان داشت: یاد کردن از شهدا و پاسداشت ارزش‏های معنوی خانواده‏های شهیدان بسیار ارزشمند و با برکت بوده و همواره باید مورد نظر قرار گیرد.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول