اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان:

جوانان در انتخابات بر ادعاهای دشمن خط بطلان می‌کشند

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهبنان گفت: جوانان با توجه به توصیه‌های مقام معظم رهبری با حضور در عرصه انتخابات بر ادعاهای دشمنان خط بطلان می‌کشند.

جوانان در انتخابات بر ادعاهای دشمن خط بطلان می‌کشند

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، منصور متقی صبح امروز در جلسه شورای اداری جوانان این شهرستان در پاسخ به دغدغه‌های جوانان به اقدامات انجام شده در راستای اشتغالزایی، معرفی استعدادهای شهرستان و جذب سرمایه‌های مختلف در کوهبنان اشاره کرد.

وی اظهار داشت: در بخش میراث فرهنگی و گردشگری با دعوت از مسئول ثبت میراث معنوی و طبیعی میراث فرهنگی کشور برای ثبت آثار در معرض خطر شهر کوهبنان گامی مؤثر برداشته شده است.

متقی با اشاره به دعوت از سرمایه‌گذاران به ویژه شرکت‌های غدیر یزد و گل‌گهر سیرجان برای سرمایه‌گذاری در کوهبنان تصریح کرد: تعیین سه منطقه هدف گردشگری از جمله مجتمع توریستی امامزاده بی‌بی عصمت، مجتمع گردشگری و توریستی آسیاب‌های هشت‌گانه آبی و مجتمع تفریحی و زیارتی عرفا و پارک برهان‌الدین‌ در کوهبنان اقدام مهمی است.

فرماندار کوهبنان بیان داشت: اعطای وام و تسهیلات اشتغالزایی، برنامه‌ریزی برای برگزاری جشنواره‌های مفاخر، عرفا و نخبگان به ویژه پدر علم مردم‌شناسی کشور دکتر روح‌الامینی و ابواسحاق کوهبنانی ریاضی‌دان مشهور قرن هشتم و همایش نام‌آوران و فرهیختگان کوهبنانی از دیگر اقدامات اخیر فرمانداری است.

وی افزود: بهسازی و تجهیز پارک‌های قدیم، ایجاد پارک ویژه بانوان، جدول‌گذاری و زیباسازی پارک عرفا و مجموعه تفریحی فرهنگی این مکان تاریخی، پارک میدان امام صادق (ع) و زیباسازی پارک انتهای خیابان طالقانی، تلاش برای راه‌اندازی سیستم صوت متمرکز در بلوار شهدا و میدان شهدای شهر با مساعدت شهرداری، برنامه‌ریزی به منظور ایجاد و احداث بلوارهای جدید و بهسازی و زیباسازی پیاده‌روها از جمله کارهای در حال اجراست.

متقی گفت: در بحث پرورش کبک، بلدرچین و بوقلمون، گسترش مجتمع‌های دام و طیور با هماهنگی به عمل آمده در سفر مسئولان تعاون روستایی کشور به کوهبنان مقرر شد، ضمن تشکیل تعاونی با حضور تولیدکنندگان امکان اشتغال و حمایت در بخش‌های مختلف از تولید تا صادرات فراهم شود.

وی ابراز داشت: در ارتباط با اجرای طرح‌های کشاورزی کشت زرشک، زعفران و گل محمدی در شهرستان با جدیت دنبال می‌شود.

وی اذعان داشت: مشاوران جوان در حقیقت پل انتقال و ارتباط میان مسئولان اداری و اجرایی هستند که به تعادل استعدادهای بالقوه و رساندن آن به فعل کمک می‌کنند لذا از آنها انتظار می‌رود با توجه به توصیه‌های مقام معظم رهبری با حضور در عرصه انتخابات بر ادعاهای دشمنان خط بطلان بکشند.

انتهای پیام/ر10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول