اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه عنوان کرد

حضور فعال و موثر نیروهای انقلابی در فضای سایبر

خبرگزاری فارس: معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه اظهار داشت: حضور فعال و موثر نیروهای انقلابی در فضای سایبری با هدف تقویت جبهه‌ اسلام و مقابله با دشمنان داخلی و خارجی ضروری است.

حضور فعال و موثر نیروهای انقلابی در فضای سایبر

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی معاونت تبلیغ حوزه‌های علمیه، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسن نبوی در جمع طلاب فعال در فضای سایبری تلاش برای بهره‌گیری هر چه بیشتر از رسانه‌های داخلی و خارجی‌ را یکی از اهداف مهم دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی دانست.

وی در تشریح میزان حضور و بهره‌گیری دشمنان از رسانه‌ها اظهار داشت: مطبوعات یکی از عرصه‌هایی است که دشمن تلاش جدی برای بهره‌گیری از آن دارد ولی به خاطر نظارت نهادها و ارگان‌های مربوط، چندان فرصت تخریب و توطئه پیدا نمی‌کنند.

نبوی گفت: بحمدالله صدا و سیما که یکی از مهم‌ترین ابزارهای رسانه‌ای است در اختیار نظام است هر چند گاهی اوقات به خاطر ضعف‌ها، نفوذهایی هم از سوی دشمنان صورت می‌گیرد.

وی فضای سایبری را اساسی‌ترین و مهم‌ترین جایگاه حضور و فعالیت دشمنان اسلام و انقلاب دانست و گفت: به خاطر کنترل و نظارت کمتر، کم‌هزینه و ارزان بودن و تنوع حضور افراد در فضای مجازی، دشمنان برای حضور و فعالیت در آن برنامه‌های مختلفی دارند.

معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه اظهار داشت: دشمنان به خاطر هزینه‌ها و لوازمی که برای راه‌اندازی شبکه‌ ماهواره‌ای وجود دارد حتی در این عرصه‌ از رسانه هم کمتر از فضای مجازی حضور دارند.

این استاد حوزه و دانشگاه فشارهای سیاسی و اقتصادی دشمنان بر ایران را در 33 سال اخیر بی‌سابقه دانست و تاکید کرد: رهبر انقلاب یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌های خداوند متعال است و درک، فهم عمیق و فوق‌العاده الهی ایشان در برخورد با حرکات دشمنان یکی از مهم‌ترین عوامل پیروزی ما بوده است.

وی تصریح کرد: در سال 88 تمام طیف‌های دشمنان داخلی و خارجی بر حضور در انتخابات اتفاق نظر پیدا کرده بودند اما در انتخابات پیش رو حتی کشورهای معاند عربی هم بر عدم حضور تاکید می‌کنند.

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: دشمنان برای کم‌رنگ کردن حضور مردم در انتخابات تلاش کرده و برای تضعیف روحیه و گسترش ناامیدی در جامعه برنامه‌ریزی می‌کنند.

نبوی اظهار داشت: حضور فعال و موثر نیروهای انقلابی در فضای سایبری با هدف تقویت جبهه‌ اسلام و مقابله با دشمنان داخلی و خارجی در چنین شرایطی امری ضروری است.

وی بر این اساس وظیفه‌ طلاب و فعالان در فضای مجازی را بسیار خطیر دانست و گفت: مهم‌ترین وظیفه همه‌ مسئولان و دلسوزان نظام و انقلاب که در عرصه مجازی فعالیت می‌کنند تلاش برای حضور گسترده‌ مردم و تشکیل یک مجلس ولایی است.

این استاد حوزه اظهار داشت: مبلغان در عرصه جامعه و فضای مجازی باید تلاش کنند تا ملاک‌های انتخاب اصلح و ولایی را برای مخاطبان تبیین کنند.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول