اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان زنجان:

وحدت احزاب و گروه‌های اصولگرا موجب اتحاد اصولگرایان می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان زنجان گفت: وحدت جبهه پایداری و جبهه متحد اصولگرایان موجب اتحاد بین نیروهای ارزشی و اصولگرا می‌شود.

وحدت احزاب و گروه‌های اصولگرا موجب اتحاد اصولگرایان می‌شود

نقی مجتهدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: وحدت اصولگرایان در استان زنجان نسبت به دوره‌های گذشته مطلوب بوده و در حال حاضر اتحاد بین اصولگرایان در استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه با حضور جبهه پایداری در کنار جبهه متحد اصولگرایی اتحاد بیشتری حاصل می‌شود، افزود: به اعضای جبهه متحد و پایداری استان زنجان توصیه می‌کنیم نسبت به ایجاد اتحاد در بین اصولگرایان اقدام و در این زمینه تلاش کنند.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان زنجان با اشاره به اینکه جبهه پایداری استان نباید فقط مسائل کشوری جبهه را دنبال کند، افزود: باید در استان به دنبال اتحاد بین همه اصولگرایان بود.

وی خاطرنشان کرد: با حضور نیروهای ارزشی و اصولگرا انتخابات با شکوه بیشتری برگزار می‌شود، که ضروری است این اتحاد در استان شکل بگیرد.

مجتهدی با بیان اینکه عزت و سرافرازی کشور مدیون خون شهدا است، خاطرنشان کرد: مشارکت و حضور گسترده در برنامه‌های نظام موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان می‌شود.

وی بر ضرورت حضور گسترده مردم در انتخابات تاکید کرد و افزود: باید برنامه‌ریزی‌های دشمنان با حضور گسترده مردم خنثی شود.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان زنجان بیان داشت: با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی دشمنان از مردم و نظام مایوس می‌شوند.

انتهای پیام/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول