اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اصفهان در مجلس:

نیروهای انقلابی اصفهان دست‌پرورده استاد پرورش‌ هستند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: استاد پرورش پیش از اینکه به عنوان یک شخصیت سیاسی مطرح باشد یک مربی و معلم به تمام معنا بود و اغلب نیروهای انقلابی اصفهان دست‌پرورده ایشان هستند.

نیروهای انقلابی اصفهان دست‌پرورده استاد پرورش‌ هستند
حمید‌رضا فولادگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد بزرگدا‌شت استاد پرورش اظهار داشت: از 50 سال پیش که استاد علی‌ اکبر پرورش فعالیت‌های فرهنگی و تعلیم و تربیت خود را در اصفهان آغاز کرد به عنوان معلم نقش موثری در تربیت جوانان آن دوران داشت و جوانان آن دوران که در جلسات ایشان شرکت داشتند همگی بعدها در جریانات انقلاب تاثیرگذار بودند.
وی تصریح کرد: نقش دیگر ایشان نقش تبلیغی بود و وی با کمک نفوذ کلام و بیان شیوایی که داشت و با تسلط کامل بر مفاهیم اسلامی سخنرانی‌های تاثیرگذاری در معرفی اسلام و حمایت از انقلاب و نظام قبل و بعد از پیروزی انقلاب داشت.
نماینده مردم اصفهان در مجلس ادامه داد: ایشان قبل از انقلاب علاوه بر  ساماندهی و کار تشکیلاتی علیه رژیم شاه در تربیت جوانان انقلابی و ارتباط با نیروهای مذهبی درون ارتش شاه و هدایت آنها نقش داشته و نیروهای مسلحی که وظیفه دفاع از انقلاب را بر عهده داشتند و بعدها نیز بنیان‌گذار سپاه شدند، تربیت کرد.
وی ادامه داد: نقش سیاسی ایشان بعد از انقلاب هم ادامه یافت و از جمله تاثیرگذارترین نقش‌های وی در شورای عالی دفاع و به نمایندگی از مجلس ایستادگی در برابر استبداد و خوی متکبر بنی صدر و نقش تعیین کننده شهید رجایی در شورای تعیین نخست وزیر بود.
فولادگر تاکید کرد: وی همواره به عنوان یکی از مدافعان امام و رهبری  مطرح بوده و تا همین اواخر با وجود کسالت شدید نقش تربیتی خود را در جریان‌شناسی انحرافات و روشنگری جوانان ادامه داد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول