اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حبیبی در گفت‌‌وگو با فارس:

گروه‌های اصولگرا رقیب جبهه متحد نیستند

خبرگزاری فارس: دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: جبهه متحد اصولگرایان هیچ اصولگرایی را رقیب خود ندانسته و تنها این رقابت‌ها دفاع از خود است.

گروه‌های اصولگرا رقیب جبهه متحد نیستند

محمدنبی حبیبی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در مشهد، با اشاره به چند لیسته بودن اصولگرایان گفت: جبهه متحد تلاش کرد با محوریت جامعتین سلیقه‌های اصولگرایان را به هم نزدیک کند که البته محقق نشد ولی در عین حال این را به خوبی می‌دانیم که تفرق اصولگرایان به ضرر جریان اصولگرایی است و باید تلاش کنیم این وحدت در زیر سایه جامعتین صورت گیرد.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی افزود: در حالی که امروز سرشناسان جریان اصلاح‌طلب و دوم خرداد نام‌نویسی نکرده‌اند ولی بیش از  800 نفر از اصلاح‌طلبان به میدان آمده‌اند و ممکن است به مجلس آینده راه پیدا کنند پس باید به جای اینکه با تفرقه‌اندازی میان اصولگرایان فرش قرمزی برای اصلاح‌طلبان پهن کنیم با وحدت و با محوریت جامعتین زمینه را برای حضور گسترده و بیشتر اصولگرایان در ترکیب مجلس آینده فراهم کنیم.

وی خاطرنشان کرد: هنوز فرصت برای وحدت باقی است و هنوز جبهه‌ها می‌توانند با جبهه متحد اصولگرایان به وحدت برسند که البته روز گذشته حضرت آیت‌الله مهدوی‌کنی و حضرت آیت‌الله یزدی با بیانیه‌ای صریح اعلام کردند اتحاد میان اصولگرایان حجتی شرعی است.

حبیبی در ادامه با بیان اینکه در لیست نبودن کاندیداها مبنی بر ناتوانی آنها نیست، اذعان کرد: اینکه برخی از افراد در لیست قرار نمی‌گیرند این طور نیست که آنها توانمندی نداشته باشند ولی در عین حال جبهه متحد اصولگرایان فهرستی کامل و متقن با محوریت جامعتین ارائه کرده است.

وی با اشاره به قطع صادرات نفت اروپا گفت: بنده کاملاً با این تصمیم موافقم چرا که تا الان اروپا ما را به تحریم خرید نفت تهدید می‌کرد ولی ایران با این اقدام اعلام کرد که به خرید اروپا و غرب هیچ نیازی ندارد، چرا که ما در طول 33 سال انقلاب با تحریم‌های زیادی مواجه بودیم و الحمدالله تمامی آنها را دور زده‌ایم.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در واکنش به اظهارات اسرائیل نسبت به حمله به ایران گفت: بنده معتقدم تنها یک دیوانگی ممکن است منجر به حمله اسرائیل به ایران شود و اسرائیل در صورت ارتکاب به این دیوانگی باید بداند که سرزمین خود را به سرزمینی سوخته تبدیل کرده است.

حبیبی با بیان اینکه اصولگرایان رقیب جبهه متحد اصولگرایان نخواهند بود، اذعان کرد: ما همواره اعلام کرده‌ایم که هیچ اصولگرایی را رقیب خود نمی‌دانیم و این رقابت‌ها دفاع از خود است و حتی تاکنون علیه هیچ یک از جبهه‌ها حرف نزدیم در حالی که در بسیاری از موارد به عنوان مثال جبهه پایداری در جلسات خود نسبت به جبهه متحد حرف‌ها و توهین‌های بسیاری را داشته است.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول