اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج دانشجویی اصفهان؛

هدف طرح السابقون تربیت نیروهای انقلابی است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان اصفهان گفت: هدف راهبردی طرح آموزشی السابقون تربیت نیروهای توانمند انقلابی است.

هدف طرح السابقون تربیت نیروهای انقلابی است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا احسان‌دوست در مراسم افتتاحیه طرح آموزشی السابقون با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب که انقلاب پنج مرحله دارد اظهار داشت: امروز پس از پشت سر گذاشتن دو دوره پیروزی و تثبیت انقلاب در دهه چهارم انقلاب و مرحله سوم آن قرار داریم که با نام استقرار دولت اسلامی از سوی رهبر معظم انقلاب نام‌گذاری شده است.
وی افزود: در این مرحله نیاز به نیروهای موثر نظام و تربیت نیروهای جهادی مبتنی بر معارف دینی و بصیرت سیاسی به خوبی محسوس است.
رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان اصفهان تصریح کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب نیروهای انقلاب باید هم‌تراز انقلاب اسلامی تربیت شوند، بنابراین لازم است با شناخت شاخصه‌های تراز انقلاب اسلامی نیروهای مناسبی همگام با پیشرفت جهانی آن پرورش دهیم.
وی ادامه داد: این افراد باید در حوزه‌های معرفت دینی، سیاسی و خبره باشند و این امر نیاز  به کار مستمر دو تا سه ساله دارد که طرح السابقون را می‌توان آغاز این راه دانست.
احسان‌دوست تاکید کرد: رسالت همه ما در این راه مهندسی کردن افکار دینی، سیاسی و فکری در محیط دانشگاه است و در اجرای این طرح اهداف عالی‌تر مانند تأثیرگذاری بیرونی را نباید فراموش کنیم.
وی اضافه کرد: امروزه بیداری اسلامی مبتنی بر دین‌گرایی، اسلام‌گرایی و معنویت‌خواهی بوده و کشور ما باید در این زمینه الهام‌بخش و تأثیرگذار باشد.
رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان اصفهان تاکید کرد: باید با تربیت نیروهای اسلامی انقلابی در حوزه‌های فکری و تربیت اخلاقی مطالبه رهبر معظم انقلاب در این زمینه را محقق کنیم و طرح آموزشی السابقون می‌تواند در این زمینه بسیار تأثیرگذار باشد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول