اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار هندیجان خبر داد

بکارگیری همه نیروهای شهرداری هندیجان در نظافت عمومی

خبرگزاری فارس: شهردار هندیجان از بکارگیری همه نیروهای شهرداری هندیجان در نظافت عمومی در منطقه خبر داد.

بکارگیری همه نیروهای شهرداری هندیجان در نظافت عمومی

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، حسن نبوتی صبح امروز در جلسه نظافت عمومی که با حضور مسئولان محلی در سالن اجتماعات این فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: 18 خرداد، 30 شهریور، 28 آذرماه و 17 اسفند روزهایی است که به صورت نمادین برای توسعه بهداشت و نظافت عمومی در نظر گرفته شده و برنامه‌های مختلفی در این روز از سوی استانداری، فرمانداری‌ها و دستگاه‌های دولتی استان خوزستان و با مشارکت مردم انجام می‌شود.

وی در همین خصوص افزود: وظایف مختلفی نیز برای شهرداری‌ها تعریف شده که می‌توان به تبیین نحوه مشارکت مردم، توجیه عوامل اجرایی، نظافت معابر و پارک‌ها، پاک‌سازی نخاله‌های ساختمانی، اطلاع‌رسانی برای جمع‌آوری زباله به شهروندان و انتخاب شهردار، شهروند و کارگران نمونه اشاره کرد.

شهردار هندیجان در ادامه از تعامل دیگر دستگاه‌های اجرایی شهرستان با شهروندان و روستاییان در خصوص برگزاری هر چه بهتر فعالیت‌های روز نمادین نظافت عمومی در 17 اسفندماه گفت: در این خصوص باید مردم و مسئولان در کنار یکدیگر در راستای نظافت عمومی منطقه تلاش کنند.

وی اضافه کرد: این منطقه هر ساله مهمان کاروان‌های زیادی از راهیان‌نور و مهمانان نوروزی بوده و در این خصوص باید به مسئله نظافت و زیبایی منطقه توجه بیشتری شود.

نبوتی ادامه داد: در این طرح شیوه‌نامه نظافت عمومی برای روستا نیز تعریف شده که از جمله آن می‌توان به تشکیل جلسات توجیهی با حضور مسئولان روستا، ایجاد کارگروه نظافت عمومی در روستا، آموزش همگانی منزل به منزل، تعیین زمان جمع‌آوری پسماندهای روستایی و تقدیر از اهالی و افراد فعال مرتبط با این موضوع اشاره کرد.

وی در پایان گفت: این شهرداری در آخرین روز نظافت عمومی در سال جاری مقارن با 17 اسفندماه، تمام نیروهای خدماتی و اجرایی خود را هم‌سو و همگام با دیگر نهادهای اجرایی شهرستان می‌کند تا شهروندان بیش از پیش شاهد زیبایی منطقه در آستانه سال جدید باشند.

انتهای پیام/صا10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول