اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا همزمان با دیگر شهرهای استان صورت می‌گیرد؛

اجرای برنامه نمادین روز نظافت عمومی در خرمشهر

خبرگزاری فارس: فرماندار خرمشهر گفت: فردا 7 صبح همزمان با دیگر شهرهای استان، مراسم روز نمادین نظافت عمومی در سه نقطه این شهرستان برگزار می‌شود.

اجرای برنامه نمادین روز نظافت عمومی در خرمشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، عبدالله حسینی عصر امروز در جلسه شورای سلامت که در محل فرمانداری این شهرستان با حضور مسئولان محلی برگزار شد اظهار داشت: 30 شهریور به‌عنوان روز نمادین نظافت عمومی نامگذاری و در این روز شهر و محل کارمان با مشارکت بخش‌ها و دستگاه‌های اجرایی و مردم پاکیزه و نظافت می‌شود.
وی افزود: با تصمیم کارگروه اجتماعی استان چهار روز در سال به عنوان روز نمادین نظافت عمومی انتخاب شده است.
فرماندار خرمشهر با اشاره به اینکه این روزها در راستای بسیج همه امکانات دستگاه‌ها و نهادهای موجود در شهرستان و همچنین مشارکت مردمی بنا نهاده شده خاطرنشان کرد: باید در این راستا گام‌های بلندی به‌منظور توسعه فضای بهداشت شهری و منطقه‌ای برداشته شود.
وی اضافه کرد: جمع‌آوری و دفع صحیح زباله‌های شهری که ارتباط صحیحی با سلامت مردم دارند از جمله امور مورد توجه این روز به حساب می‌آید.
به گفته حسینی در این روز باید همه همه اقشار و آحاد شهر به پاکسازی محیط زیست خود اقدام کنند تصریح کرد: میدان شهید مطهری، بازار روز و بازار صفا جزء مناطق روز نمادین نظافت در 30 شهریور اعلام شده که ساعت هفت صبح فردا به طور هم زمان همراه با آبادان به اجرا درمی‌آید.
وی یادآور شد:اطلاع‌رسانی و توجیه برنامه نظافت عمومی در روز نمادین، توجیه در به کارگیری تمام وسائل و تجهیزات مورد نیاز، نظافت عمومی ادارات و توجه به فضای سبز از جمله وظایفی است که بر اساس این طرح برای ادارات تعریف شده است.
فرماندار خرمشهر با اشاره به اینکه روزهای 18 خرداد، 30 شهریور، 28 آذرماه و 17 اسفند روزهایی است که به صورت نمادین برای توسعه بهداشت و نظافت عمومی در نظر گرفته شده گفت: برنامه‌های مختلفی در این روز از سوی استانداری، فرمانداری و دستگاه‌های دولتی با مشارکت مردم انجام می‌شود.
وی تصریح کرد: بر اساس طرح ارسالی از سوی استانداری برای اجرای نمادین نظافت و پاکسازی وظایف مختلفی برای ادارات، شهرداری‌ها، مراکز بهداشت، صدا و سیما، آموزش و پرورش، راه و ترابری و دهیاران تعریف شده است.
حسینی بیان کرد: در روز نظافت عمومی ورودی و خروجی‌های استان خوزستان و مناطق مختلف شهرها به خصوص مخازن جمع آوری زباله مورد پاکسازی و بهسازی جدی قرار می گیرد.
وی در پایان اظهار داشت: امیدواریم با همکاری همه بخش‌های اجرایی و تعامل بیشتر مردم شاهد برگزاری روز نمادین نظافت عمومی با معنای مطلوبی در شهرستان باشیم.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول