اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اطلاع‌رسانی عمومی از فردا صورت می‌گیرد؛

30 آذر دومین روز نظافت عمومی در اهواز

خبرگزاری فارس: اطلاع‌رسانی عمومی برای برگزاری 30 آذر ماه، دومین روز نظافت عمومی، در شهرستان اهواز از فردا آغاز می‌شود.

30 آذر دومین روز نظافت عمومی در اهواز
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز معاون سیاسی اجتماعی فرماندار اهواز ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری دومین روز نظافت عمومی با تاکید بر اطلاع‌رسانی عمومی و جلب مشارکت مردم در برگزاری دومین روز پاکسازی عمومی اظهارداشت: اطلاع‌رسانی عمومی برای برگزاری این روز از فردا آغاز می‌شود.
رضا نجاتی ادامه داد: شورای سلامت استان چهار روز در سال را به صورت نمادین به عنوان روزهای پاکسازی عمومی معین کرده که نخستین روز این طرح 30 شهریور ماه برگزار شد.
وی افزود: تجربه نخستین نقاط ضعف و قوتی داشت که از جمله آن اطلاع‌رسانی ناکافی به دلیل محدودیت زمان بود به همین دلیل سعی شده تبلیغات برای 30 آذر ماه زودتر انجام شود.
نجاتی با اشاره به اینکه شهرداری اهواز وظایف خود را در بخش نظافت و پاکسازی شهر انجام می‌دهد، هدف از برگزاری این روزهای نمادین را تشویق مردم به مشارکت برای حفظ نظافت محیط زندگی و ایجاد حساسیت برای رعایت بهداشت محیط عنوان کرد.
وی بیان کرد: مشارکت مردم در برگزاری روز 30 شهریور ماه (نخستین روز پاکسازی عمومی) کم بود که در دومین روز پاکسازی سعی می‌شود در مناطقی که آلودگی بیشتر است، تمرکز بیشتری باشد و معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری باید در این زمینه فعال شود.
معاون فرماندار اهواز نصب پلاکارد و تابلوی تبلیغاتی در سطح شهر، ادارات، بازارها و پادگان ها، نصب اطلاعیه در تابلوی اعلانات تمام مدارس شهرستان اهواز، استفاده از تبلیغات تلویزیون‌های شهری همچنین پخش برنامه از صدا و سیمای مرکز استان را از برنامه های پیش‌بینی شده برای آگاهی‌رسانی عنوان کرد.
به گفته وی، تمهیداتی اتخاذ می‌شود تا در نماز جمعه علاوه بر سخنرانی در این رابطه بین نمازگزاران نیز اطلاعیه‌هایی توزیع شود.
وی تاکید کرد: در روز پاکسازی عمومی نظافت معابر شهر، هرس درختان، شستشوی جداول، لکه‌گیری آسفالت، جمع آوری نخاله‌ها، نظافت ورودی‌های شهر و ترمیم تابلوهای شهری، همچنین جلب مشارکت مردم در پاکسازی محل زندگی و محله‌ها در برنامه قرار دارد.
نجاتی خاطرنشان کرد: 300 نفر از اعضای هلال احمر و 900 نفر از اعضای بسیج نیز در برگزاری این روز همکاری می‌کنند.
این مقام مسئول همچنین در مورد تخلیه زباله در راه‌های شهر حمیدیه‌ گفت: چند خودروی متخلف زباله‌هایشان را در این مسیرها به صورت غیرمجاز تخلیه می‌کنند که باید نظارت بیشتری برای جلوگیری از این تخلفات اعمال شود.
وی تاکید کرد: به دهیاران اعلام شده شماره خودروهای متخلف در این زمینه را اعلام کنند تا با آنها برخورد شود.
نجاتی در ادامه از غیبت شهردار اهواز و معاون خدمات شهری وی در این جلسه ابراز گله‌مندی کرد و گفت: با وجودی که محور اصلی روزهای نمادین پاکسازی عمومی شهرداری اهواز است، اما حضور شهردار اهواز در جلسات کمرنگ است.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول