اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گتوند تاکید کرد:

بسیج نیروها برای برگزاری روز نظافت عمومی گتوند

خبرگزاری فارس: فرماندار گتوند خواستار بسیج عمومی برای برگزاری روز نظافت در سطح شهرستان گتوند شد.

بسیج نیروها برای برگزاری روز نظافت عمومی گتوند
به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند، قدرت‌الله امانی‌پور ظهر امروز در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی این شهرستان بر برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های روز نظافت عمومی در 28 آذر ماه، تاکید و خواستار فعالیت و همکاری بیش از پیش ادارات به ویژه شهرداری‌ها در این برنامه  شد.
وی با اشاره به عملکرد شهرستان در روز 30 شهریور ماه افزود: در روز 30 شهریور ماه که نخستین بار در سطح استان به عنوان روز نمادین نظافت عمومی اعلام شده بود عملکرد شهرستان مثبت بوده و از نظر رتبه بندی در رتبه و جایگاه مناسبی قرار داشته‌ایم اما انتظار می‌رود تا این دوره نیز با برنامه‌ریزی بهتر در جایگاهی بالاتر از قبل قرار داشته باشیم.
امانی‌پور همچنین با تشریح برنامه‌های در نظر گرفته شده تصریح کرد: در این روز برنامه‌های متعددی در نظر گرفته‌ایم که از آن جمله می‌توان به نظافت محیط ادارات توسط کارکنان، نظافت محیط شهرها و روستاها، نظافت خیابان‌ها توسط شهرداری‌ها و دهیاران روستاها، نظافت بازار، ساماندهی وضعیت کشتارگاه، نصب پلاکارد در سردرب ادارات، نظافت پارک‌ها و سرویس‌های بهداشتی عمومی، دعوت از عموم مردم توسط دستگاه‌های ذی‌ربط‌، نظافت مساجد شهرها و روستاها‌، اجرای نمادین و ویژه برنامه در یکی از روستاها‌، برپایی نمایشگاه نقاشی در محل کتابخانه عمومی‌، تهیه کیسه زباله توسط شهرداری‌ها و توزیع در بین عموم مردم‌، توزیع تراکت آموزشی در نماز جمعه‌، درج شعارهای مربوط به این روز در سربرگ نامه‌های اداری‌، لایروبی جوی‌ها در روستاها و شهرهای تابعه‌، جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی‌، و جمع‌آوری دستفروشان اشاره کرد.
در ادامه این جلسه همچنین شهرداران و سایر اعضا حاضر در جلسه به ارائه نظرات و پیشنهادات  خود پیرامون 28 آذر‌، روز نمادین نظافت عمومی  پرداختند.
 گفتنی است در پایان این جلسه از آزاده آرانی از پزشکان فعال که در یکی از روستاهای تابعه مشغول به فعالیت است توسط فرمانداری، و شبکه بهداشت و درمان گتوند تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول