اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شوشتر:

نظافت عمومی باید نهادینه شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شوشتر گفت: نظافت عمومی فرهنگی است که باید نهادینه شود و همه نهاد‌های دولتی باید در این باره تلاش کنند.

نظافت عمومی باید نهادینه شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حیدر نجفی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نهادینه کردن فرهنگ نظافت عمومی در شهر نیازمند فعالیت‌های فرهنگی است و در این باره باید تلاش کرد.
وی با اشاره به اینکه مشخص شدن این روزها تنها در راستای فرهنگ‌سازی در این باره است، گفت: فرهنگ‌سازی با استمرار و تلاش در این باره نهادینه می‌شود و به این دلیل این برنامه سراسری در خوزستان در دستور کار قرار گرفته است.
وی تاکید کرد: باید برای رفع مشکلات شهرداری شوشتر تلاش کرد و در این باره باید همه مدیران در سطح شهرستان، استان و کشور بسیج شوند.
نجفی خاطر نشان کرد: فرهنگ‌سازی در این باره در دستور کار قرار گیرد تا شهری زیبا و تمیز برای همیشه وجود داشته باشد.
رئیس شورای اداری شوشتر تاکید کرد: نظافت عمومی نوعی فرهنگ است که باید در راستای همه‌گیر شدن آن تلاش کرد و در این باره دستگاه‌های فرهنگ‌ساز در جامعه تاثیر زیادی دارند و می‌توانند نقش زیادی ایفا کنند.
وی با اشاره به اینکه تلاش برای رفع مشکلات مردم در شهرداری بسیار زیاد شده است، افزود: با حمایت‌های جدی که از شهردار شوشتر شده است در مدت زمان کوتاهی رضایت‌مندی زیادی در سطح شهر شوشتر برای مردم ایجاد شده است و در این باره باید تلاش زیادتری شود.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه شهرداری شوشتر از مقروض‌ترین شهرداری‌های استان به شمار می‌آید، خاطر نشان کرد: شهرداری شوشتر به دلیل معوقات بسیار زیادی که برای پرداخت حقوق کارکنان خود دارد از مقروض‌ترین شهرداری‌های استان به شمار می‌آید.
نجفی با اشاره به اینکه در سال‌جاری اعتبارات عمرانی زیادی برای شهرداری شوشتر در نظر گرفته شده است، تاکید کرد: شهرداری شوشتر در سال جاری از محل اعتبارات تملک‌دارایی ها بیش از 2.9 میلیارد تومان و از محل توسعه نیز 1.3 میلیارد تومان اعتبار عمرانی دریافت کرده است که این مهم در چند سال گذشته بی‌سابقه است.
رئیس شورای اداری شوشتر با اشاره به اینکه شهرداری شوشتر برای گذران امور‌ عادی خود در سال بیش از 5 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، افزود: شهرداری شوشتر برای پرداخت حقوق در ماه بیش از 400 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد و این در حالی است که هیچ پروژه عمرانی اجرایی نکند.
وی خواستار حمایت جدی از شهرداری شوشتر در اجرای اهداف خود شد و گفت: در این باره باید تلاش زیادی کرد.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول