اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار شوشتر:

نظافت عمومی شهر نیاز به بسیج عمومی دارد

خبرگزاری فارس: معاون شهردار شوشتر گفت: نظافت عمومی شهر نیازمند بسیج عمومی است و در این باره باید تلاش کرد تا همه در این امر ایفای نقش کنند.

نظافت عمومی شهر نیاز به بسیج عمومی دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، نادر پارسازاده ظهر امروز در بازدید از مراحل تنظیف عمومی شهر شوشتر اظهار داشت: نظافت عمومی شهر نیازمند بسیج همه مردم و تلاش در این باره است و به این دلیل باید کوشید تا مردم در این امر مهم دارای نقش موثر باشند و بتوانند در این باره ایفای نقش کنند.
وی افزود: همکاری مردم در این باره می‌تواند در راستای فرهنگ‌سازی در جامعه موثر باشد و به این دلیل در این باره باید اطلاع رسانی بیشتری شود.
وی با اشاره به اینکه در روزهای گذشته تلاش بسیار زیادی در این‌باره شده است، خاطرنشان کرد: در روزهای گذشته بیش از 200 هزار پیامک درباره روز نظافت عمومی برای مردم ارسال شده است و این مهم در راستای اطلاع‌رسانی روز نمادین تنظیف عمومی بوده است.
پارسازاده با تاکید بر اینکه نصب بنر و ... همگی درباره موضوع این روز در سطح شهر انجام شده است، تاکید کرد: روز نظافت عمومی در سطح شهر شوشتر تکاپوی بسیار زیادی ایجاد شد تا مردم همگی در این باره به شهرداری یاری برسانند و در این روز حضور مردم در این باره بسیار موثر و چشم‌گیر است.
معاون شهردار شوشتر با اشاره به اینکه هرس درختان و شست‌وشوی درختان از اهم برنامه‌های این روز بوده است، افزود: هرس درختان که از روزهای قبل در دستور کار شهرداری قرار داشته امروز با سرعت بیشتری انجام شد و در روزهای آینده هرس بیش از 14 هزار درخت در سطح شهر شوشتر به پایان می‌رسد.
پارسازاده تاکید کرد: اقدامات انجام شده در این روز از وظایف شهرداری است و تلاش خواهیم کرد که این اقدامات در روزهای آینده و آتی نیز در دستور کار قرار داشته باشد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول