اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار مینوشهر خبر داد:

برگزاری همایش نمادین نظافت عمومی در مینوشهر

خبرگزاری فارس: شهردار مینوشهر از برگزاری همایش نمادین روز نظافت عمومی در این شهر همزمان با دیگر شهرهای استان خبر داد.

برگزاری همایش نمادین نظافت عمومی در مینوشهر
قاسم توحیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: همزمان با سایر شهرهای استان خوزستان، مردم غیور مینوشهر نیز با حضور در مراسم نمادین روز نظافت و پاک‌سازی عمومی در زیباسازی شهر خود مشارکت کردند.
وی افزود: در این مراسم که به همت شهرداری مینوشهر برگزار شد تعداد زیادی از مسئولان شهری از جمله بخشدار، اعضای شورای اسلامی شهر، مسئولان آموزش و پرورش به همراه دانش‌آموزان و تعداد زیادی از بازاریان و کسبه مینوشهر حضور یافتند.
شهردار مینوشهر تصریح کرد: این روز از سوی استاندار خوزستان به عنوان روز نظافت و پاک‌سازی عمومی در نظر گرفته شده بود که در مینوشهر نیز به مانند سایر شهرها و طبق برنامه مدون استانی این مراسم نمادین با هدف پاک‌سازی سطح شهر به انجام رسید.
توحیدی ادامه داد: از چند روز پیش، همه کارگران خدمات شهری مینوشهر با تهیه و نصب بروشورهایی به منظور یادآوری و اطلاع رسانی برای حضور و مشارکت همه شهروندان در مراسم این روز اقدام کردند.
وی در خصوص کارهای صورت گرفته برای اجرای بهتر این مراسم گفت: تأمین و خریداری تعدادی سطل زباله، پخش مقادیر زیادی کیسه زباله در بین شهروندان و کسبه و همچنین خریداری مقداری اصله نهال و کاشت آنها در معابر و کوچه‌های شهر و تحویل دادن برخی از آنها به مردم برای زیباسازی فضای شهر از جمله اقداماتی بود که امروز انجام شد.
شهردار مینوشهر در پایان با ابراز امیدواری از اینکه این مشارکت و حضور فعال مردم در آینده نیز ادامه داشته باشد، خاطرنشان کرد: ایجاد حس مسئولیت در مردم و مسئولان شهری در زمینه پاکیزه نگه‌داشتن ظاهر شهر و جلوگیری از آلودگی محیط زیست از مهم‌ترین اهداف برگزاری این مراسم بود که امیدواریم با تأثیرگذاری مناسب در آینده نیز ادامه داشته باشد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول