اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور مالیاتی استان اردبیل:

78 هزار خوداظهاری مالیاتی دریافت شده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور مالیاتی استان اردبیل گفت:‌ امسال با توجه به استقبال خوب مردم از تسلیم خوداظهاری مالیاتی 78 هزار فقره خوداظهاری مالیاتی در استان اردبیل دریافت شده است.

78 هزار خوداظهاری مالیاتی دریافت شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رسول نوع‌پرور عصر امروز در مراسم معارفه رئیس جدید امور مالیاتی مشگین‌شهر اظهار داشت: از این تعداد 48 هزار خوداظهاری به صورت الکترونیکی انجام شده و به ثبت رسیده است.

وی تصریح کرد: ‌این تعداد اظهارنامه مالیاتی تسلیم 15 اداره امور مالیاتی در استان اردبیل شده تا مراحل قانونی برای دریافت و به ثبت رساندن مالیات سالانه انجام شود.

نوع‌پرور با قدردانی از همکاری خوب مردم به ویژه مودیان خاطرنشان کرد: از سال جدید امور مربوط به مفاصاحساب و مالیات نقل و انتقال خودرو به دفاتر پیشخوان دولت واگذار می‌شود.

این مسئول هدف از اجرای این طرح را رفاه حال مراجعان و خریداران و فروشندگان خودرو اعلام کرد و افزود: به نظر می‌رسد با این اقدام فرصت زمانی نقل و انتقال اسناد به سرعت انجام شده و رضایت مردم جلب شود.

وی همکاری مردم استان را در پرداخت مالیات بسیار مطلوب و شایسته توصیف کرد و ادامه داد: از هم اکنون رقم پیش‌بینی شده برای اخذ مالیات در سال 90 محقق شده است.

به گزارش فارس، مدیرکل امور مالیاتی استان اردبیل بیان کرد:‌ به نظر می‌رسد در یک ماه پیش رو بیشتر از رقم پیش‌بینی شده درآمد مالیاتی در این استان ما کسب درآمد داشته باشیم که این خود نشانگر تعامل و همکاری مردم در پرداخت مالیات‌ها و همکاری نزدیک است.

نوع‌پرور اضافه کرد: اجرای طرح جامع مالیاتی با هدف افزایش رضایتمندی مردم و کاهش فاصله طبقاتی و به حداقل رساندن فرار مالیاتی انجام شده است.

وی گفت: راست‌آزمایی طرح مالیاتی از 10 درصد مودیان استان نشانه صداقت در اظهارنامه‌های مودیان بوده است.

فرماندار مشگین‌شهر نیز در این جلسه با قدردانی از همکاری خوب مردم مشگین‌شهر در پرداخت حق و حقوق و سهم مالیاتی خود افزود: اهالی مشگین‌شهر با پرداخت به موقع در زمینه پرداختی مالیات جز شهرستان‌های ممتاز استان بوده است.

فتح‌آقا محمداوغلی تصریح کرد: با توجه به این‌که بخش عظیمی از بودجه دولت از طریق مالیات و درآمد حاصل از صادرات تأمین می‌شود باید پرداخت سالانه مالیات را یک وظیفه اسلامی، انسانی بدانیم.

در پایان این جلسه رحیم قلیزاده به عنوان رئیس جدید امور مالیاتی شهرستان مشگین‌شهر معرفی شد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول