اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با محوریت اتاق بازرگانی

مشکلات مالیاتی چند واحد صنعتی مازندران پیگیری شد

خبرگزاری فارس: مشکلات مالیاتی چند واحد صنعتی با محوریت اتاق بازرگانی مازندران پیگیری شد.

مشکلات مالیاتی چند واحد صنعتی مازندران پیگیری شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی و صنایع و معادن مازندران، با تلاش اتاق بازرگانی و صنایع و معادن مازندران و همکاری سازمان امور اقتصادی و دارایی و اداره کل امور مالیاتی استان در نشست تخصصی مشکلات مالیاتی چند واحد صنعتی مازندران با هدف کمک به بخش تولید و اشتغال استان پیگیری شد.
در اجرای ماده 75 شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در راستای حمایت از تولید و اشتغال و نیز شناسایی و رفع موانع کسب و کار به منظور تعیین و تکلیف موضوع مالیاتی واحدهای تولیدی مازندران و همچنین در اجرای تفاهمنامه بین اتاق بازرگانی و صنایع و معادن، سازمان امور اقتصادی و دارایی واداره کل امور مالیاتی استان نشست تخصصی میان مدیران سه سازمان و واحدهای صنعتی مازندران در محل اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تشکیل شد.
در این نشست چهار ساعته، مشکلات حوزه مالیات صنایع و واحدهای تولیدی به صورت تخصصی بررسی شد.
رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن مازندران بیان داشت: این نشست در قالب شورای گفت‌و‌گو و امضای تفاهمنامه با سازمان امور اقتصادی و دارایی و اداره کل امور مالیاتی برای حل و فصل مشکلات مالیاتی واحدهای تولیدی، صنعتی و معدنی بنا به درخواست تعدادی از واحدهای صنعتی صورت گرفت.
غلامرضا عشریه با بیان این مطلب گفت: مشکلات این تعداد از واحدهای تولیدی استان با نگاه کمک و حمایت به بخش تولید مازندران با مساعدت رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی و ارز بین مدیرکل امور مالیاتی  استان حل و فصل شد.
محمود شعبانزاده رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی مازندران نیز اعلام کرد: بیشترین موضوع‌های مطرح شده در این نشست در ارتباط با مباحث کلی و تفاسیر حقوقی مالیاتی و استمهال بدهی‌های مودیان مالیاتی و نیز بخشودگی جرایم مالیاتی چند واحد تولیدی بوده که سازمان در این باره برای کمک به واحدهای تولیدی، صنعتی و معدنی مازندران در رفع مشکلاتشان نظر مساعد دارد.
عبدالرحیم ارزبین مدیرکل امور مالیاتی مازندران هم با بیان اینکه تشکیل این نشست براساس توافقنامه سه سازمان به منظور بررسی مشکلات صنایع و تولیدکنندگان استان صورت گرفته، گفت: اداره کل امور مالیاتی استان نیز برای رفع مشکل صنایع و تولیدکنندگان در حد قانون و تسریع در رسیدگی پرونده مودیان مالیاتی و نیز اعمال تخفیف در مالیات و جرایم متعلقه به منظور حمایت از تولید و اشتغال استان تلاش می‌کند.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول