اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خرمشهر:

حضور حداکثری مردم در انتخابات به نظام عزت می‌دهد

خبرگزاری فارس: امام جمعه خرمشهر گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات به نظام عزت و اقتدار می‌دهد و باید زمینه این حضور را فراهم کنیم.

حضور حداکثری مردم در انتخابات به نظام عزت می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، سیدنبی موسوی عصر یک‌شنبه در جلسه شورای اداری که با حضور مسئولان محلی در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در دایره امکان خودمان زمانی که وارد معصیت می‌شویم گناهکاران به سه دسته تقسیم می‌شوند.

وی افزود: دسته اول کسانی هستند که آلودگیشان بسیار اندک است و گناهان کمی مرتکب می‌شوند و با انجام اعمال حسنه بدی‌هایشان محو می‌شود و یا در همین دنیا به لحاظ گرفتاری در بیماری آمرزش می‌شوند.

امام جمعه خرمشهر تصریح کرد: دسته دوم کسانی هستند که گناهان بیشتری مرتکب می‌شوند و همواره به دنبال این هستند که توبه کنند.

به گفته وی این دسته اگر بدون توبه هم از دنیا بروند خداوند در عالم آخرت آنها را دچار عذاب و جهنم کرده و در آخر به بهشت می‌رساند.

موسوی با اشاره به دسته سوم معاصی‌کاران دنیوی خاطرنشان کرد: دسته سوم طغیانشان به حد اعلیٰ رسیده و خداوند در همین دنیا آنها را دچار عذاب استدراجی می‌کند، یعنی میدان را برای ارتکاب معصیت باز می‌گذارد، این دسته هم‌چنان با عذاب و گناه، دار دنیا را برمی‌بندند.

وی ادامه داد: نکته قابل اهمیت اینکه معصیت و گناه موانعی در زندگی انسان ایجاد می‌کند که اگر این معاصی نباشد خداوند لطف خود را شامل انسان می‌کند.

امام جمعه خرمشهر گفت: اگر گروه‌هایی که در شهر و روستاها زندگی می‌کنند، دو مهم حسن فعلی و دیگری فاعلی را انجام دهند موجب ریزش رحمت الهی قرار می‌گیرند.

وی در ادامه به در پیش داشتن انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: ما که بیش از 30 دوره انتخابات را در کشور پشت سر گذاشته‌ایم و باید به ریز و درشت مسائل آن آشنا باشیم.

موسوی با بیان اینکه انتخابات با همه فرصت‌های نورانی برای نظام همواره چالش‌هایی به دنبال داشته، اظهار کرد: دشمنان نظام می‌دانند از انتخابات می‌توانند کمال بهره‌ را ببرند.

وی با اشاره به نمونه بارز آن در انتخابات سال 88 تصریح کرد: در آن دوره انتخابات، دشمنان داخل و خارج نظام بر آن شدند می‌توانند از ظرفیت داخل کشور استفاده لازم را ببرند.

امام جمعه خرمشهر با اشاره به اینکه امروز باید کاری کرد که مسئله‌ای که در انتخابات گذشته ایجاد شد شکل نگیرد، افزود: به حق از طرف نظام تدابیر خوبی در این خصوص اندیشیده شده است.

وی با اشاره به دستگاه‌ها و سازمان‌های اجرایی شهرستان خاطرنشان کرد: ادارات و مؤسسات گوناگون باید در راستای حضور حداکثری مردم که خواست مقام معظم رهبری، دلسوزان نظام و خانواده‌های شهداست، تلاش کنند.

موسوی بیان کرد: در 22 بهمن اعتقادات مردم آشکارا دیده شد.

وی با اشاره به اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات به نظام عزت و اقتدار می‌دهد، افزود: باید زمینه این حضور را فراهم کنیم.

امام جمعه خرمشهر با بیان اینکه نکند در طول انتخابات گرایش به سوی یکی از کاندیداهای خرمشهر داشته باشیم، گفت: دستگاه‌های اجرایی شهرستان و مسئولان باید بی‌طرفی خود را به گونه‌ای آشکار و محسوس ابراز کنند.

انتهای پیام/آ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول