اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قم:

مسئولین نسبت به تخلفات انتخاباتی حساس باشند

خبرگزاری فارس: فرماندار قم گفت: در ایام انتخابات باید همه مسئولین نسبت به بروز تخلفات انتخاباتی حساسیت‌های لازم را داشته باشند.

مسئولین نسبت به تخلفات انتخاباتی حساس باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، عبدالسعید حقیقی مقدم امروز در دهمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان قم با اشاره به اینکه سازمان آموزش و پرورش استان قم از قوی‌ترین ارگان‌ها در بخش اسکان نوروزی است، گفت: مدیران مدارس و مراکز آموزشی باید در زمان اسکان برنامه خود را با ستاد اسکان نوروزی هماهنگ کرده و در اجرای برنامه‌ها مشارکت‌های لازم را داشته باشند.

وی افزود: سازمان آموزش و پرورش استان قم نیازمند یک بسته فرهنگی با همکاری مراکزی از جمله تولیت مسجد جمکران و تولیت حرم مطهر حضرت معصومه(س) به منظور شناخت فرهنگی زائران از شهر مقدس قم است و امیدواریم این بسته فرهنگی در ایام تعطیلات نوروزی آماده شود.

حقیقی مقدم ادامه داد: در تلاش هستیم تا یک نقشه جامع و واحد برای تمام دستگاه‌های دولتی به منظور آگاهی و دسترسی آسان مسافرین برای اماکن مورد نیاز اسکان طراحی کنیم.

فرماندار قم تصریح کرد: ستاد اطلاع‌رسانی اسکان زائرین و مسافرین نوروزی نیز در ایام تعطیلات تشکیل خواهد شد.

وی بیان داشت: نبض بسیاری از حرکت‌ها در استان آموزش و پرورش بوده و نماد این حرکات در منظرهای اجتماعی و فرهنگی قابل مشاهده است.

حقیقی مقدم با اشاره به حماسه 22 بهمن گفت: 22 بهمن یک نمایش بزرگ از دلبستگی مردم به نظام بود و نشان دادیم که می‌توانیم در زمان انتخابات با مشارکت حداکثری موجب اعتماد بخشی در جامعه شویم.

فرماندار قم در خصوص مشارکت آموزش و پرورش در انتخابات گفت: بار سنگین پشتیبانی در انتخابات بر عهده آموزش و پرورش است و مدیران مناطق به عنوان یک پشتیبان در زمان انتخابات فعالیت خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: معاونت پرورشی و دانش آموزان با حضور حداکثری خود می‌توانند در زمینه بالا بردن مشارکت مردم نقش آفرینی کرده و برای حضور گسترده مردم در یک انتخاب آگاهانه تلاش کنند و ما باید از این ظرفیت دانش آموزی در آموزش و پرورش استفاده کنیم.

حقیقی مقدم اظهار داشت: امانتداری آموزش و پرورش به عنوان یک واحد اجرایی و نظارتی توسط بخش فرهنگی بسیار مهم بوده و از آموزش و پرورش برای انتخابات سالم تقاضامند بی‌طرفی مدیران و استمرار این رویه در زمینه ایجاد شرایط آرمانی برای برگزاری انتخابات هستیم.

وی در پایان اذعان داشت: به دلیل پراکندگی آموزش و پرورش در استان اگر تخلفی در زمینه انتخابات صورت گیرد مسئولین نسبت به بروز تخلفات حساس باشند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول