اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه انتخابیه ورامین و پیشوا:

هدف همه حضور حداکثری در انتخابات باشد

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه انتخابیه شهرستان‌های ورامین و پیشوا با تحلیل استراتژی دشمن در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: هدف همه حضور حداکثری در انتخابات پیرو منویات رهبر معظم انقلاب باشد.

هدف همه حضور حداکثری در انتخابات باشد

به گزارش پایگاه خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، محسن منصوری که به عنوان سخنران قبل از خطبه‌های نماز جمعه ورامین سخن می‌گفت به بیان علل گوناگون حصول شرایط بدر و خیبر کنونی کشور پرداخت و گفت: هزینه‌هایی که ما برای این انقلاب پرداخت کردیم از سال ۴۲ شروع شد.

فرماندار شهرستان ورامین اظهار داشت: طبق آمارهای بنیاد شهید کشور ما حدود ۳۰۰ هزار شهید در جریان پیروزی انقلاب و نیز جنگ تحمیلی تقدیم کرده است.

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان‌های ورامین و پیشوا، ریزش خواص در دوره‌های گوناگون انقلاب اسلامی را از دیگر هزینه‌ها دانست و عنوان کرد: بنی صدر نخست وزیر کشور بود، کروبی رئیس مجلس شورای اسلامی بود، موسوی نخست وزیر بود اما اینها به سرشاخه‌های فتنه شدند، از این‌ها بالاتر قائم مقام رهبری، منتظری، ریزش کرد.

وی جریان ترور نخبگان کشور توسط دشمن پس از پیروزی انقلاب اسلامی را به عنوان هزینه سنگین انقلاب دانست و خاطر نشان کرد: استراتژی دشمن این بود که با ترور نخبگانی چون شهید مطهری، رجایی، باهنر، بهشتی و دیگر نخبگان ما که هر یک به تنهایی می‌توانستند بسیاری از مشکلات کشور را حل کنند به نظام ضربه بزنند و انقلاب را از مسیر خود خارج کنند.

فرماندار ویژه شهرستان ورامین گفت: جنگ تحمیلی هم جنگ ایران و عراق نبود، جنگ احزاب بود، همه دنیا بسیج شده بودند که کشور ما را زمین گیر کنند، جنگ هشت ساله را به ما تحمیل کردند، این جنگ هزینه‌های فراوانی را به ما تحمیل کرد اما انقلاب ما را تنومندتر کرد.

وی در ادامه بیان داشت: جریان ۱۸ تیر ۷۸ دشمن در جریان کوی دانشگاه تمام ظرفیت خود را به کار گرفت که پایتخت را ناآرام کند اما مردم ما پنج روز بعد در ۲۳ تیر به خیابان آمدند و از رهبری دفاع کردند، به موازات این موارد تفکرات تجزیه طلبانه در کشور ایجاد کردند، اما به فضل خداوند متعال هیچ‌کدام از این موارد نتوانست ما را متوقف کند.

منصوری سپس فتنه ۸۸ را بالاترین ظرفیت ضربه به نظام خواند و افزود: انتخابات ۸۸ تمام تراز دموکراسی دنیا را برهم زد، بیش از ۸۵ درصد مردم پای صندوق آمدند و یک فتح بی‌نظیر را رقم زدند، دیدید چه اتفاقی افتاد و چطور دشمن توسط عده‌ای بد طینت و تنگ نظر این فتح بزرگ را به نزاع داخلی تبدیل کردند.

‌این مسئول در ادامه به انتخابات اشاره کرد و افزود: امروز چشم دنیا به انتخابات ایران است، بعد از فتنه این نخستین انتخابات کشور است، دنیا می‌خواهد ببیند به چه نحو از این مقطع عبور می‌کنیم، ما مطمئن هستیم کشور عزیزمان از این انتخابات سربلند بیرون می آید.

وی اوضاع شهرستان ورامین را مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: حدود ۲۰ نفر از داوطلبان نامزدی انتخابات مجلس تایید صلاحیت شده‌اند و خود را به مردم عرضه خواهند داشت.

 

مجموعه اجرایی ورامین کاملا مستقل است

فرماندار شهرستان ورامین با بیان اینکه مجموعه اجرایی شهرستان کاملا مستقل است، تاکید کرد: برای ما فرقی نمی کند چه کسی رای بیاورد،ما مجری انتخابات هستیم.

بالاترین مسئول انتخاباتی شهرستان‌های ورامین و پیشوا تصریح کرد: از یکسال پیش پروژه انتخابات کلید خورده است، در حوزه انتخابیه ورامین و پیشوا حدود ۳۰۰ صندوق و ۶ هزار مجری وجود دارد که از معتمدین مردم هستند و دوره‌های آموزشی مختلف را سپری کرده‌اند و هدف همه حضور حداکثری در انتخابات پیرو منویات رهبر معظم انقلاب است.

فرماندار شهرستان ورامین در پایان تصریح کرد: دشمن می‌خواهد در شهرستان‌های کوچک بلوا به پا کند و آن را به شهرهای بزرگ و پایتخت بکشاند، می‌خواهند زمینه‌های قومی و قبیله‌ای را فعال کنند اما بدانید که شکست می‌خورند و مردم مانند گذشته به آنها تو دهنی می‌زنند.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول