اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کوهدشت:

حضور در انتخابات مهم‌ترین عامل برای یاس دشمنان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه کوهدشت گفت: حضور با شکوه مردم در انتخابات مهم‌ترین عامل برای یاس دشمنان است.

حضور در انتخابات مهم‌ترین عامل برای یاس دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهدشت، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندار کوهدشت گفت: ملت ایران اسلامی در 12 اسفند یکی دیگر از آزمون‌های مهم و سرنوشت‌ساز کشور را با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های اخذ رای پشت سر می‌گذارند.

وی افزود: دشمنان نظام امروز با تمام تجهیزات به میدان آمده تا مانع حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس نهم باشند، اما غافل از این هستند، که ملت ایران هیچ وقت در عرصه‌های مهم کشور را تنها نگذاشته و همیشه پشتیبان ارزش‌های نظام، ولایت و رهبری بوده و هستند.

امام جمعه کوهدشت در ادامه ضمن دعوت از همه مردم در انتخابات مجلس نهم گفت: همان‌گونه که ملت ایران در 22 بهمن امسال حماسه‌ای بی‌نظیر خلق کردند، مطمئنا در 12 اسفند نیز این حماسه بی‌نظیر قطعا تکرار می‌شود.

در ادامه رئیس ستاد انتخابات استان لرستان گفت: 12 اسفند ماه روز جشن ملی و سیاسی ملت بزرگ ایران اسلامی است.

حسن شریعت‌نژاد اظهار داشت: زمینه برای برگزاری یک انتخابات باشکوه در لرستان فراهم شده و همه عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات باید به نحوی برنامه‌ریزی و کار کنند، که شرایط و بستر مناسب برای حضور آگاهانه و مسئولانه مردم در پای صندوق‌های رای فراهم شود.

وی گفت: همه باید در این روز بزرگ و سرنوشت‌ساز با وحدت و همدلی در پای صندوق‌های رای حاضر شده و زمینه را برای توسعه و پیشرفت کشور فراهم کنیم.

رئیس ستاد انتخابات استان لرستان افزود: در همین ارتباط فردای برگزاری انتخابات نیز باید روز وحت و همدلی آحاد مختلف مردم و روز اقتدار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.

در این مراسم غلامرضا حمزه‌پور به پیشنهاد استاندار لرستان و با حکم وزیر کشور به عنوان فرماندار جدید شهرستان کوهدشت معرفی شد.

معاون سیاسی فرمانداری اهواز، فرمانداری شهرستان‌های شادگان و هفت گل خوزستان از جمله سوابق اجرایی غلامرضا حمزه‌پور است.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول