اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان شمالی:

حضور در انتخابات 12 اسفند اقتدار ایران را رقم می‌زند

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان شمالی تا کید کرد: حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های اخذ رای اقتدار ایران اسلامی را در سطح دنیا رقم می‌زند.

حضور در انتخابات 12 اسفند اقتدار ایران را رقم می‌زند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد ابوطالب شفقت عصر امروز در جمع شوراهای اسلامی و دهیاران این شهرستان اظهار داشت : مهمترین موضوع در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی  مشارکت گسترده مردمی در این عرصه است.

وی با بیان اینکه حضور در پای صندوق‌های رأی رمز پایداری ایران اسلامی افزود :در انتخابات چیزی که برای همه ما مهم بوده شرکت مردم در سرنوشت خود و ادای تکلیف الهی است.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی گفت : حضور در پای صندوق‌های رأی رمز مقاومت ایران اسلامی است و قطعاً این حضور دشمنان را نا امید می‌کند.

وی ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی بر اساس اخلاق و دین محوری شکل گرفته است و راه خود را ادامه می‌دهد و دشمنان هیچ گاه نمی‌توانند در اراده مردم ما خلل وارد کنند.

شفقت همچنین توسعه عمران و آبادی و تأمین زیر ساخت های روستا را از اولویت‌های کاری مدیریت استان  برشمرد و گفت:  بر همین اساس در قالب ماده 180 اعتبارات خوب برای عمران و آبادانی روستاها اختصاص یافته است .

این نشست در تا لار مجتمع فرهنگی و هنری گلشن برگزار شد.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول