اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سمنان:

اقتدار نظام در گرو حضور حداکثری در انتخابات است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: اقتدار نظام اسلامی در برهه کنونی در گرو حضور حداکثری مردم در انتخابات آتی مجلس است.

اقتدار نظام در گرو حضور حداکثری در انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، آیت‏الله سیدمحمد شاهچراغی ظهر امروز در خطبه‏های آیین سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته سمنان که با حضور پرشور مردم در مسجد امام این شهر برگزار شد، اظهار کرد: به تدریج به زمان برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نزدیک می‏شویم.

وی تصریح کرد: در روزهای اخیر دیدیم که مردم کشورمان در برنامه‏های دهه مبارک فجر و در حسن ختام این دهه یعنی راهپیمایی 22 بهمن چگونه حماسه‏آفرینی کردند و بدون شک این حمایت‏ها و پشتیبانی‏ها از اسلام و انقلاب اجر معنوی و اخروی دارد.

* انتخابات دوام و قوام نظام را تامین می‏کند

امام جمعه سمنان با بیان اینکه مردم انتخابات را در تعیین سرنوشت کشور خود بسیار مهم می‎‏دانند، اضافه کرد: همان مردمی که در راهپیمایی روز 22 بهمن ماه امسال حماسه‏ای جاودان خلق کردند، بار دیگر در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز به میدان می‏آیند و جلوه‏ای پرشور به نظام اسلامی خواهند داد.

شاهچراغی افزود: انتخابات در هر کشوری و نظامی که باشد، دوام و قوام آن را تامین می‏کند و اگر مردم می‏خواهند نظام اسلامی در راه سخت آینده خود با قدرت به پیش برود، باید در انتخابات آتی مجلس حضوری حداکثری داشته باشند.

وی عنوان کرد: صیانت از نظام اسلامی و حفاظت از آرمان‏های والای امام و شهیدان در گرو برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور است.

امام جمعه سمنان اظهار داشت: مردم ایران اسلامی در زمان حاضر اگر استقلال و آبادانی کشورشان را می‏خواهند که به طور یقین همین طور است، باید در انتخابات حماسه‏آفرینی کرده و با حضور 100 درصدی خود آینده کشور را تضمین کنند.

* قطع فروش نفت به 6 کشور اروپایی هوشمندانه بود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: هیچ‏گاه تحریم نتوانسته است ملت ایران را از رسیدن به اهداف و طی کردن راهی که مد نظر داشته است، باز دارد.

شاهچراغی گفت: تحریم نفت ایران توسط اروپایی‏ها که در روزهای اخیر مطرح شد، نه تنها ایران را منزوی و دچار مشکلات اقتصادی نمی‏کند بلکه سبب می‏شود تا بتوانیم قله‏های پیشرفت را یکی پس از دیگری بپیماییم.

وی خاطرنشان کرد: در چند روز گذشته نیز مسئولان جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند که در صدد قطع فروش نفت به شش کشور اروپایی هستند و ما از جانب همه علما، روحانیان و مردم از این اقدام حمایت کرده و به این عمل دست مریزاد می‏گوییم.

انتهای پیام/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول