اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم - 136

لیست انتخاباتی جبهه دانشجویی مازندران در 5 حوزه نهایی شد

خبرگزاری فارس: دبیر سیاسی جبهه فعالان دانشجویی خط امام و رهبری استان مازندران از نهایی شدن لیست جبهه فعالان دانشجویی مازندران در پنج حوزه انتخابیه خبر داد.

لیست انتخاباتی جبهه دانشجویی مازندران در 5 حوزه نهایی شد

محمدجواد خانپور دبیر سیاسی جبهه فعالان دانشجویی خط امام و رهبری استان مازندران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری از نهایی شدن لیست نامزدهای مورد حمایت این جبهه در پنج حوزه انتخابیه خبر داد.

وی با اشاره به اینکه پس از شناسایی نامزدهای مطرح هر حوزه انتخابیه و ارائه سوابق و برنامه‌های آنان در شورای مرکزی جبهه و تبادل نظر بین اعضا، با آرای اکثریت اعضا لیست نامزدهای مورد حمایت در پنج حوزه انتخابیه نهایی شده است، گفت: نامزدهای دیگر حوزه‌های انتخابیه نیز در حال بررسی و نهایی شدن هستند و در بعضی از حوزه‌های انتخابیه نیز منتظر تعیین وضعیت صلاحیت بعضی از نامزدهای مورد نظر هستیم.

خانپور خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده پس از اعلام نظر نهایی شورای نگهبان درباره نامزدهای انتخاباتی مجلس نهم، روز سه‌شنبه بتوانیم لیست نهایی خود را اعلام کنیم.

دبیر سیاسی جبهه فعالان دانشجویی خط امام و رهبری استان مازندران ادامه داد: معیار ما برای انتخاب نامزدها میزان اصولگرایی آنها و همچنین عملکرد آنها در مجلس شورای اسلامی و یا حوزه سابق مسئولیتی آنان در دستگاه‌های مختلف اجرایی، فرهنگی، علمی و ... است و هرکس که در عمل و نه در حرف و ادعا پایبند به اصول باشد، مسلماً از حمایت دانشجویی برخوردار می‌شود. 

این فعال دانشجویی در پایان گفت: اولویت اصلی ما برای انتخابات پیشرو ابتدا مشارکت بالا و حضور پرشور مردمی و به ویژه قشر دانشگاهی و دانشجو است و سپس معرفی و حمایت از نامزدهای صالح، توانمند، عقل‌گرا و دلسوزی که بتوانند حضوری موثر و قوی در مجلس شورای اسلامی به نمایندگی از مردم مازندران داشته باشند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول