اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرماندار فرمانداری ویژه لارستان صورت گرفت

افتتاح ساختمان دانشگاه پیام نور واحد بیرم

خبرگزاری فارس: با حضور معاون استاندار فارس و فرماندار فرمانداری ویژه شهرستان لارستان از ساختمان دانشگاه پیام نور واحد بیرم لارستان بهره‌برداری شد.

افتتاح ساختمان دانشگاه پیام نور واحد بیرم

به گزارش خبرگزاری فارس از لارستان، علی محمد امیری فرماندار فرمانداری ویژه لارستان صبح امروز در مراسم بهره‌برداری از ساختمان دانشگاه پیام نور واحد بیرم اظهار داشت: ساختمان این دانشگاه در زمینی به مساحت 22 هزار متر مربع با زیربنای یک‌هزار و 200 متر مربع در دو طبقه و با اعتباری بیش از 2 میلیارد و 500 میلیون ریال ساخته شده است.

وی افزود: تمام هزینه مصرف شده از محل اعتبارات دانشگاه پیام نور تامین و پرداخت شده است.

امیری ادامه داد: بخش بیرم لارستان یکی از از بخش‌های شش‌گانه شهرستان لارستان است و برای محرومیت‌زدایی از این بخش نسبت به تاسیس دانشگاه‌های آزاد اسلامی و پیام نور اقدام شده است.

معاون استاندار فارس و فرماندار فرمانداری ویژه لارستان همچنین گفت: ساختمان جدید بخشداری این بخش در زمینی به مساحت 4 هزار متر مربع و 750 متر مربع زیربنا در دو طبقه و با هزینه‌ای بیش از 2 میلیارد و 700 میلیون ریال از محل اعتبارات دولتی افتتاح شده است.

فرماندار فرمانداری ویژه لارستان با اشاره به توسعه و آبادانی بخش بیرم همچنین بیان کرد: پایگاه اورژانس این بخش در زمینی به مساحت 600 متر مربع و با زیربنای 170 متر مربع و هزینه‌ 570 میلیون ریال از محل اعتبارات دولتی نیز به بهره‌برداری رسیده است.

امیری در پایان اضافه کرد: آبرسانی به روستای محروم علی‌آباد اوکشی این بخش با ساخت یک مخزن ذخیره آب به حجم 75 متر مکعب و خط انتقال به طول 5 کیلومتر و شبکه داخلی روستا به طول 5،2 کیلومتر و هزینه‌ای بیش از یک میلیارد و 320 میلیون ریال از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری و دو درصد نفت و گاز نیز به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول