اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر انقلاب

ساختمان دانشگاه پیام‌نور باشت به بهره‌‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: در دهه فجر انقلاب و با حضو مسئولان استانی ساختمان دانشگاه پیام‌نور باشت به بهره‌‌برداری رسید.

ساختمان دانشگاه پیام‌نور باشت به بهره‌‌برداری رسید

 به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، صبح امروز در این آیین که رئیس دانشگاه پیام‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار و اعضای شورای اداری و جمعی از معتمدین شهرستان باشت حضور داشتند ساختمان این دانشگاه افتتاح شد.

رئیس دانشگاه پیام‌نور باشت در این مراسم اظهار داشت: ساختمان دانشگاه پیام نور باشت با یک هزار و 220 مترمربع زیربنا در دو طبقه احداث شده است.

 عمران نامی‌خواه با بیان این‌که پروژه احداث دانشگاه پیام نور باشت در سه مرحله اجرا می‌شود، ابراز داشت: فاز اول این دانشگاه که شامل ساختمان اداری و آموزشی بوده به پایان رسیده و فاز دوم و سوم دانشگاه پیام‌نور باشت شامل احداث سلف سرویس، مسجد و سالن ورزشی است که تا پایان امسال کار ساخت آن آغاز می‌شود.

 این مقام مسئول امور آموزش عالی در باشت با بیان اینکه دانشگاه پیام‌نور این شهرستان در سال 86 با دو کد رشته و 70 دانشجو فعالیت خود را آغاز کرد، بیان داشت: در این دانشگاه هم‌اکنون هزار دانشجو  در 7 کد رشته مشغول به تحصیل هستند.

 رئیس دانشگاه پیام‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم گفت: از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی توسعه عدالت آموزشی است.

 رضا یوسفوند بیان داشت: شعار دانشگاه پیام‌نور آموزش برای همه کس همه جا و همه وقت است که در کهگیلویه و بویراحمد به دنبال عملیاتی کردن این شعار هستیم.

 وی با بیان اینکه 9 واحد دانشگاه پیام‌نور در این استان وجود دارد، ابراز داشت: بیش از 17 هزار دانشجو در 180 کد رشته در دانشگاه‌های پیام‌نور استان مشغول به تحصیل هستند.

 رئیس دانشگاه پیام‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد از پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام‌نور این استان خبر داد و گفت: از سال تحصیلی آینده شش رشته کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام‌نور استان ایجاد می‌شود.

 یوسفوند به موقعیت شهرستان باشت اشاره کرد و بیان داشت: باشت به دلیل واقع شدن در مسیر اصلی و آسان بودن رفت و آمد دانشجویان، از موقعیت خوبی برای تحصیل دانشجویان برخوردار است.

 انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول