اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل:

دانشگاه پیام نور اردبیل 2 همایش ملی برگزار می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل گفت: دانشگاه پیام نور استان اردبیل همچون سال جاری دو همایش ملی را سال آینده برگزار می‌کند.

دانشگاه پیام نور اردبیل 2 همایش ملی برگزار می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ولی‌الله خوش‌طینت پیش از ظهر امروز در همایش جنبش نرم‌افزاری و تولید علم در دانشگاه‌های استان اردبیل اظهار داشت: امسال نیز این دانشگاه دو همایش ملی سیر تاریخی تشیع و همایش ملی ریاضی را برگزار کرد که ماحصل آن تولید و ارائه مقالات متعدد علمی ـ پژوهشی از سوی اساتید و برجستگان کشورمان بود.

وی خاطرنشان کرد: این دانشگاه دو همایش تخصصی استانی و منطقه‌ای را نیز با عنوان کشاورزی در مشگین‌شهر و علوم تربیتی در خلخال برگزار کرد که نتایج به دست آمده از آن نیز برای دانشجویان و فارغ‌التحصیلان این رشته‌ها مفید و پرثمر بوده است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل با تعریفی از تولید علم به عنوان ارائه یک نظریه جدید و دست اول بیان داشت: برجستگی‌های علمی و دانشگاهی پیام نور استان همسو با دانشگاه‌های دیگر به عنوان پرچمداران تولید علم و فناوری قابل تحسین است به طوری که ما در جنبه‌های مختلف پژوهشی، آموزشی، فرهنگی و اجرایی اقدامات خوب و شایسته‌ای را شاهد هستیم.

خوش‌طینت یادآور شد: دانشگاه پیام نور استان امسال 300 برنامه فرهنگی را اجرا کرده و در تولید مقالات علمی ـ پژوهشی نیز گام‌های جدی را برداشته است.

این مسئول افزود: این دانشگاه در زمینه چاپ کتاب با یک روند رو به رشد 94 درصدی و تولید مقالات و چاپ آن در مجلات خارجی با رشد 102 درصدی نسبت به سال‌های گذشته مواجه بوده است به طوری که این دانشگاه با علاقمندی محققان، دانشجویان و اساتید خود 150 عنوان مقاله را در سال جاری چاپ کرده که 25 مقاله از این تعداد در همایش‌های داخلی و 35 مورد نیز در همایش‌های خارجی و بین‌المللی ارائه شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل در پایان سخنان خود حضور دانشجویان را در فراگیری فعالیت‌های موثر و کارآمد حوزه علم و تخصص و شکوفایی روز‌افزون یادآور شد و اظهار داشت: استفاده کردن از دستاوردهای علمی نیز وظیفه خطیر مسئولانی است که در جایگاه اجرایی می‌توانند از این فرصت و زمینه‌سازی‌ها استفاده کنند.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول