اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری صورت گرفته است

افزایش 2 برابری قبول شدگان مقطع دکتری در دانشگاه پیام نور

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان گفت: در سال جاری آمار دانشجویان قبول شده در مقطع دکتری در این دانشگاه دو برابر افزایش یافته است.

افزایش 2 برابری قبول شدگان مقطع دکتری در دانشگاه پیام نور

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد فضیلتی ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان اظهار داشت: در سطح استان اصفهان 44 واحد پیام نور وجود دارد و این دانشگاه در سال 1368 در استان راه‌اندازی شده است.

وی به تعداد دانشجویان فارغ‌التحصیل شده از دانشگاه پیام‌نوراشاره کرد و افزود: تا کنون 40 هزار دانشجو از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شده‌اند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان با اشاره به تعداد رشته‌های موجود در این دانشگاه تصریح کرد: در حال حاضر 110 رشته در مقطع کارشناسی و 22 رشته نیز در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور اصفهان وجود دارد.

وی با اشاره به کیفیت آموزش‌های این دانشگاه ادامه داد: در سال جاری آمار قبول شدگان در دانشگاه پیام نور در مقطع دکتری در این دانشگاه دو برابر افزایش داشته است.

فضیلتی تاکید کرد: دانشگاه پیام نور به عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه آموزش از راه موجود در سطح ایران محسوب می‌شود و ادامه تحصیل برای تمامی افراد موجود در جامعه در این دانشگاه وجود دارد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه فناوری بیان داشت: در آینده‌ای نزدیک، همایش بین‌المللی نانو تکنولوژی و ریاضی در دانشگاه پیام نور اصفهان برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان به ایجاد 9 رشته جدید در مقطع دکتری در این دانشگاه اشاره کرد و گفت: در حال حاضر بیش از 200 انجمن علمی در زمینه ثبت اختراعات در دانشگاه پیام نور اصفهان فعالیت می‌کنند.

وی اظهار داشت: بهره‌برداری از 22 پروژه عمرانی از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته در ایام‌الله دهه فجر از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته در دانشگاه پیام نور اصفهان به شمار می‌رود.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول