اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ساختمان دانشگاه پیام‌نور تفت افتتاح شد

خبرگزاری فارس: ساختمان جدید آموزشی دانشگاه پیام‌نور مرکز تفت با حضور رئیس دانشگاه پیام‌نور استان و جمعی از مسئولان تفت افتتاح شد.

ساختمان دانشگاه پیام‌نور تفت افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام‌نور تفت، زیربنای این ساختمان  2هزار و 300 مترمربع است که برای ساخت آن افزون بر 10 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است.

این ساختمان شامل 18 کلاس درس و چهار واحد آزمایشگاهی - تحقیقاتی است که با افتتاح آن، بیش از 4 هزار و 500 دانشجوی این مرکز علمی از امکانات آموزشی آن استفاده می‌کنند.

مسئول دانشگاه پیام‌نور مرکز تفت در مراسم افتتاح این ساختمان، از تجهیز و سکوبندی آزمایشگاه‌های پژوهشی - تحقیقاتی آن در شش ماه آینده خبر داد و اظهار داشت: برای تجهیز و سکوبندی این آزمایشگاه‌ها بیش از 5 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

اکبر ذوالفقاری با اشاره به افزایش رشته‌های کارشناسی‌ارشد این مرکز علمی، بر تسریع در تجهیز و سکوبندی آزمایشگاه‌های این ساختمان تأکید کرد.

دانشگاه پیام‌نور مرکز تفت با بیش از 45 رشته تحصیلی و بیش از 4 هزار و 500 دانشجو یکی از مراکز فعال و محوری دانشگاه پیام‌نور استان یزد محسوب می‌شود.

این مرکز علمی - آموزشی با بیش از 20 عضو علمی، 220 استاد مدعو و بیش از 30 پرسنل اداری - خدماتی همواره مورد استقبال داوطلبان بوده است.

امکانات این دانشگاه شامل آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های آموزشی - تحقیقاتی زمین‌شناسی، زیست‌شناسی، شیمی، جغرافیا، کتابداری، سنگبری، جنین‌شناسی، بافت‌شناسی، فیزیک، سیستماتیک گیاهی، سالن ورزشی و ساختمان‌های جنبی، غذاخوری، کتابخانه، سایت کامپیوتر و فضای مناسب آموزشی است.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول