اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سر درب دانشگاه پیام نور واحد ایجرود کلنگ‌زنی شد

خبرگزاری فارس: با حضور مسئولان کلنگ سر درب دانشگاه پیام نور واحد ایجرود به زمین خورد.

سر درب دانشگاه پیام نور واحد ایجرود کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سرپرست دانشگاه پیام‌نور واحد ایجرود ظهر امروز در این مراسم با اشاره به پروژه های عمرانی واحد ایجرود گزارشی از روند پروژه احداث فاز اول ساختمان آموزشی و حصار کشی مجموعه سه هکتاری این دانشگاه را ارائه کرد.

نبی‌الله محمدی با اشاره به برخی از اقدامات صورت گرفته از آغاز سال جاری در دانشگاه پیام‌نور ایجرود اضافه کرد: برگزاری مرحله مقدماتی شانزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، نشستی پیرامون نماز و دایر کردن غرفه دانشگاه در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی از جمله برنامه‌های اجرا شده توسط این واحد دانشگاهی است.

وی دیدار با خانواده معظم شهدا، تجلیل از نخستین فارغ‌التحصیلان دانشگاه پیام‌نور واحد ایجرود، دیدار با نماینده ولی فقیه و حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن را از جمله برنامه‌های واحد ایجرود را نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی این واحد دانشگاهی عنوان کرد.

سرپرست دانشگاه پیام نور واحد ایجرود توجه به رشد و توسعه دانشگاه را وظیفه همگانی دانست و تصریح کرد: برای توسعه جامعه در ابعاد مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی باید به رشد و توسعه دانشگاه پرداخت.

وی پیشرفت فیزیکی دیوار کشی دانشگاه را 75 درصد عنوان کرد و ادامه داد: اعتبار بهره‌برداری از این پروژه‌ها همگی از محل اعتبارات دانشگاه پیام‌نور تامین شده است.

لازم به ذکر است، پروژه احداث سر درب دانشگاه پیام نور واحد ایجرود با اعتباری بالغ بر یک هزار و 800 میلیون ریال، با زیربنای تقریبی 140 متر مربع است.

سایت رایانه واحد ایجرود دیگر پروژه عمرانی این دانشگاه که با حضور مسئولان به بهره‌برداری رسید، مجهز به کتابخانه دیجیتالی و اینترنت، با اعتباری بالغ بر 100 میلیون ریال تجهیز شده است.

انتهای پیام/س20 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول