اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فعال جامعه بانوان:

انحراف و انحطاط در انقلاب اسلامی راه ندارد

خبرگزاری فارس: فعال جامعه بانوان تأکید کرد: انقلاب اسلامی ایران در سال‏های پس از پیروزی آن هرگز دچار انحراف و انحطاط نشده است.

انحراف و انحطاط در انقلاب اسلامی راه ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، راضیه طوسی در دیدار با شماری از خانواده‏های معظم شهیدان در شهرستان دامغان گفت: تکریم شهدا از مهم‏ترین کارهای سپاه و بسیج است، چون شهدا برکت این نظام هستند.

وی شهدا را چراغ راه انسان‏ها و شاخص و معیار ما برای فعالیت و کار در هر زمانی عنوان کرد و گفت: شهدای بزرگوار دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی برای ما الگوهای جاودانی هستند و بدون شک امروز هر چه داریم، به برکت خون و مرهون ایثارگری‏های شهداست.

طوسی ادامه داد: شهدا تکلیفشان را به خوبی و در بهترین شرایط برای نظام و انقلاب ادا کردند و امروز بزرگ‏ترین وظیفه ما که در حال بهره‏برداری از ثمره ایثار آنها هستیم، ترویج فرهنگ ایثار، اشاعه روحیه پایداری و سلحشوری و نهادینه‏ ساختن امر مقاومت بین نسل جوان است و باید در این راه بیش از پیش تلاش کرد.

فعال جامعه بانوان اضافه کرد: شهدای نظام اسلامی مظهر تکامل هستند و به معنای واقعی کلمه، پرچم عزت و افتخار نظام اسلامی را در بلندای جهان به اهتزاز درآوردند و به ملت و کشور ایران عزت و اکرام بخشیدند و بدون هیچ تردیدی همیشه این عزت و افتخار ماندنی و جاودانه است.

وی در ادامه عنوان کرد: انقلاب اسلامی، ملت و نظام حکومتی ایران در این سال‏ها در بخش‏های مختلف و عرصه‌ها و صحنه‌های گوناگون همواره و در هر زمان و مکان و شرایطی مورد تهدید و تحریم دولت‏های غربی و استکبار جهانی قرار گرفته است.

طوسی اضافه کرد: با همه این شرایط و به برکت خون شهدا و راه ارزشمند و عزتمندی که امام راحل و مدافعان حقیقی و جان بر کف آرمان‌های انقلاب اسلامی برای ما ترسیم کردند، هرگز نظام اسلامی و ارزش‌های آن دچار انحراف و انحطاط نشده است.

فعال جامعه بانوان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه باید همواره به یاد شهدا و بازماندگان آنها بود، خدمتگزاری به خانواده‌های شهدا و ایثارگران دوران انقلاب را ارزشمندترین و بارزترین وظیفه مسئولان و کارگزاران نظام اسلامی در برهه کنونی دانست.

طوسی تصریح کرد: نباید خانواده‌های شهدای انقلاب اسلامی با کوچک‌ترین بی‌مهری و کم‌لطفی از سوی مسئولان و مدیران دستگاه‏های اجرایی و دولتی و حتی عموم جامعه رو به ‌رو باشند، زیرا همه ما امروز داشته‌های خود را مدیون ایثارگری شهدا و خانواده‌های آنها هستیم.

این فعال جامعه بانوان به همراه حلقه‏های صالحین شهدای گمنام، با خانواده سه شهید منشی‏زاده در دامغان دیدار کرد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول