اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید قم:

شهدا مظهر قدرت انقلاب اسلامی هستند

خبرگزاری فارس: مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم گفت: شهدا با ایثار خویش به این مملکت و نظام اسلامی ابهت، عزت، افتخار و سربلندی بخشیدند.

شهدا مظهر قدرت انقلاب اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید قم، محمد کاظم پورامینی در مراسم تجلیل از مقام خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران نیروی انتظامی افزود: شهدا مظهر قدرت انقلاب اسلامی هستند ایشان با ایستادگی خویش دشمنان را به وحشت واداشتند و دنیای زور و زر را وادار به پذیرش شکست کردند.

وی اضافه کرد: رزمندگان اسلام با دست‌های خالی و با کمترین امکانات در برابر پیشرفته ترین تجهیزات دشمنان با نیروی ایمان، ایثار و شهادت طلبی ایستادند و توانستند پیروزی بیافرینند.

وی تاکید کرد: شهدا و ایثارگران مایه غرور تاریخ انقلاب اسلامی هستند امروز به برکت خونهای پاک آنان که امنیت و آرامش را به‌دنبال داشت به پیشرفت در عرصه‌های مختلف نایل شدیم.

پورامینی ادامه داد: شهدا به شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی جامع عمل پوشاندند و امروز وظیفه ماست تا ادامه دهنده راه شهدا باشیم و عامل به وصایای ایشان تا بتوانیم رسالت آنان را ادامه دهیم.

وی اضافه کرد: شهدا در طول انقلاب اسلامی در همین قم توانستند جرقه انقلابی را روشن سازند و در دوران هشت سال دفاع مقدس با اعزام به جبهه‌های حق علیه باطل در مقابل دشمنان اسلام بایستند و دشمن را بیرون برانند.

پورامینی افزود: این راه همچنان ادامه دارد و جوانان امروز نیز همانند دیروز با حضور در صحنه توانستند فتنه‌ها را نابود سازند و دشمنان را ناکام گذارند که از آن جمله حماسه 9 دی سال 88 است که با حضور همین جوانان بود و امروز با حضور این جوانان غیور، ایران اسلامی بر قله‌های افتخار در ابعاد مختلف علمی ایستاده است.

وی تاکید کرد: اکنون آزمون دیگری در راه است و آن انتخابات مجلس شورای اسلامی است، باید با تاسی به شهدا به تکلیف عمل کرد و این بار نیز با حضور حداکثری و انتخاب اصلح بتوانیم کشوری آباد و قدرتمند و مستقل داشته باشیم.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول